Torhild Jansen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Kveld. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Fint bilde med stilig effekt på sola. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Herlig lys og farger i solnedgangen. Jeg har noen forslag her som du kan se på eller forkaste. Selvfølgelig har du dybde i bildet takket være den lave kameravinkelen. men hvis du scroller opp så det blir bar e 2 cm igjen av den store skya til høyre sett i bildekant senker du betrakters blikk og dybdefølelsen øker vel ytterligere. Kutter du helt under den skya så blir det jo et helt annet bildet - og først da oppdager man steinene helt nede på nedre ramme. Hvorvidt du også kan kutte vekk de og det hvite skummet også får være en vurderingssak. men nå har jeg kanskje gitt deg noen ideer til å plukke ut flere av de versjonene som dette bildet har i seg. Ofte kan forskjellige beskjæringer gi flere helt forskjellige bilder tatt ut fra en og samme eksponering. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Fint bilde med stilig effekt på sola. Takk skal du ha mvh Torhild Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Hei, Torhild. Et fint kveldsbilde, der du har fått med de siste strålene fra sola før den forsvinner bak horisonten. Fargene er behagelige, lyset er fint, og bildet har fin "dybde" ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Herlig lys og farger i solnedgangen. Jeg har noen forslag her som du kan se på eller forkaste. Selvfølgelig har du dybde i bildet takket være den lave kameravinkelen. men hvis du scroller opp så det blir bar e 2 cm igjen av den store skya til høyre sett i bildekant senker du betrakters blikk og dybdefølelsen øker vel ytterligere. Kutter du helt under den skya så blir det jo et helt annet bildet - og først da oppdager man steinene helt nede på nedre ramme. Hvorvidt du også kan kutte vekk de og det hvite skummet også får være en vurderingssak. men nå har jeg kanskje gitt deg noen ideer til å plukke ut flere av de versjonene som dette bildet har i seg. Ofte kan forskjellige beskjæringer gi flere helt forskjellige bilder tatt ut fra en og samme eksponering. Roar Takk for dine forslag ... alltid interessante tips fra deg, som skal prøves mvh Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Hei, Torhild. Et fint kveldsbilde, der du har fått med de siste strålene fra sola før den forsvinner bak horisonten. Fargene er behagelige, lyset er fint, og bildet har fin "dybde" ! M v h Albert. Tusen takk Albert mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg