Gå til innhold

Får ikke starta windows...

Tjuls

Anbefalte innlegg

Det som skjedde var at jeg skulle sette inn noen temp.følere til viftestyring. Og den ene seneoren klarte å lure seg inn mellom core og kjøleribba(må ha blitt skyvd over ved montering av kjøleribba elno :shrug: )

etter dette starta jeg maskina og alarmen gikk selvfølgelig på viftestyringa(Cooler Master Areogate II) og jeg tror tempen var oppe i 89 grader elno før jeg fikk skrudd den av TROR jeg. hadde full panikk og fikk ikke med meg så mye :lol:

etter dette har jeg ikke oversikt over hva jeg gjorde. fikk ordna dette og starta på nytt. da fikk jeg et bilde jeg aldri har sett eller hørt om. sto noe om catchene til prosessoren og overskriften var noe innstalasjonsgreier.

klarte også å starte maskinen uten ram'en i en gang(var utrolig stressa og forbanna :woot: )

nå får jeg ikke starta maskina. i starten kom jeg ikke til bootscreenen engang. men etter hver startup kom jeg lenger. til slutt kom jeg til "laster inn innstillinger(?)"(automatisk pålogging) før den restarta seg.

noen som har noen ide om hvor jeg skal starte å feilsøke?

kan det ha noe med at jeg starta uten ram engang ?

grilla prosessor?

:shrug::shrug::shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei har ikke for dårlig kjøling. har kjøler opp til 3200+ og bruker en T-Bird 900 :lol: ikke noe problem med det. er ikke temp føler på cpu for jeg har fjerna den. bruker AS5 og har aldri vært noe problem med kjøling. men jeg får en bluescreen som jeg fikk en gang hvor ramen ikke funka, rett før den restarter seg. rekker iokke lese den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...