Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utsnitt og komp sitter fint. Hvorvidt Ca 1 cm kutt nede så du havner med nedre ramme akkurat der bena møtes i trekanten på nedre ramme og ved nedre venstre hjørne vil gi mer luft i hjørnet hvilket jeg synes føles litt bedre.

Kan det være fotografen med sitt kamera vi ser skyggen av i det hvite feltet nær utstillingsvinduet?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utsnitt og komp sitter fint. Hvorvidt Ca 1 cm kutt nede så du havner med nedre ramme akkurat der bena møtes i trekanten på nedre ramme og ved nedre venstre hjørne vil gi mer luft i hjørnet hvilket jeg synes føles litt bedre.

Kan det være fotografen med sitt kamera vi ser skyggen av i det hvite feltet nær utstillingsvinduet?

Roar

Takk. Det var nok en dame som gikk forbi du ser skyggen av der Roar.

H

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ble kult dette, med han som sitter inne på kafeen og skyggen av den kvinnen som strøk forbi. Interessant kontrast mellom den konkrete personen inne og den uklare personen som utgjør skyggen. Kunne spunnet mye ut av det.... Ellers så er det jo skygger og linjer, uten at jeg skal gå inn på det.

Var faktisk inne på om det var skyggen av fotografen, men fikk det ikke til og stemme i forhold til de andre skyggene jeg har sett av deg.......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...