AfterGlow Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Nytt produkt byr på nyttig løsning for sommersesongen.Denne «solgrillen» steker maten i all slags vær Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Tøff sak, men synes den kanskje er litt liten? 2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Pengene de sitter igjen med fra de 287.000 dollarne er ikke i nærheten av nok til å starte masseproduksjon av et slikt produkt. Trolig over 90% av disse prosjektene ender i delvis eller total fiasko. Alle artikler som lovpriser folkefinansieringskampanjer bør inneholde en sterk advarsel som ser omtrent slik ut: Folkefinansieringskampanjer støttes på brukerens eget ansvar, og at (Tek.no) ikke tar ansvar for utfallet av slike kampanjer. Det er ingen garanti for at brukeren får det produktet vedkommende har betalt for... 5 Lenke til kommentar
Dreambox1 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Det som er viktig for meg, smake. Jeg gir blaffen på hvilken metode har brukt. Men personlig liker jeg mest kull grill. Smaker fint, og lukter godt. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Dette her er vel en ovn utviklet for utviklings-land, hvor det er mangel på brensel / brenselskostnadene er høye. Jeg ser ikke at den har stor nytte i Norge, men det er jo fint å støtte produktet med det hensikten det er tiltenkt. 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Denne kommer til å bli bruk et par ganger med sånn middels resultat, før den havner bakerst i garasjen et sted. Årevis senere vil noen rote gjennom haugen med ræl og klø seg i hodet over hva i alle dager denne rare dingsen ble brukt til. 4 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Særlig i Bergen kommer den der til å selge noe så inn i.... 1 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Den filmen dems kunne vært bedre uten TV-Shop stemmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå