Morten Syreng Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Appelsintørking Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Morten Syreng med syrefullt bilde - he he. Bare det å komme på en slik ide'. Spesielt og artig bilde med fint lys og god skarphet som henter farger og detaljer. Står seg absolutt i grønt, gult og lyseblått. Roar Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Dette var litt uvanlig og et kreativt bilde. Veldig stilrent og bra utført. Eneste forbedrings forslaget jeg har er å bytte glasset ut med et shotteglass, tror det har blitt kulere. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Kreativ idè og fin utførelse. Fint med det grønne papiret i bakgrunnen, litt mer spennende enn hvitt, men fortsatt veldig stilrent. Liker også at det er noe uforløst med bildet (tre skiver, men bare ett glas). Det åpner for tolkninger - og det er alltid fint. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Meget kreativt og fint utført Kunne kanskje blitt flott uten glasset også ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Morten Syreng med syrefullt bilde - he he. Bare det å komme på en slik ide'. Spesielt og artig bilde med fint lys og god skarphet som henter farger og detaljer. Står seg absolutt i grønt, gult og lyseblått. Roar Takk for kommentar Roar! Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Dette var litt uvanlig og et kreativt bilde. Veldig stilrent og bra utført. Eneste forbedrings forslaget jeg har er å bytte glasset ut med et shotteglass, tror det har blitt kulere. Takk for kommentar. Jeg er helt enig med deg. Jeg skal huske å bruke shotglass neste gang jeg skal tørke frukt! Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Kreativ idè og fin utførelse. Fint med det grønne papiret i bakgrunnen, litt mer spennende enn hvitt, men fortsatt veldig stilrent. Liker også at det er noe uforløst med bildet (tre skiver, men bare ett glas). Det åpner for tolkninger - og det er alltid fint. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Meget kreativt og fint utført Kunne kanskje blitt flott uten glasset også ? Mvh. Rolf Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg