Joachim_F Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Fra antikke flammekastere til halvautomatiske armbrøster.FEATURE: Ti sprø våpen du ikke visste eksisterte Lenke til kommentar
Populært innlegg tberg72 Skrevet 9. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2015 "Ti sprø våpen du ikke visste eksisterte" Feil! Venligst slutt med sånne tabloid overskrifter. Har bl.a. sett det lykteskjoldet i Wien. Kul sak :-) 11 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Jah, latterlig. Gledet meg skikkelig til en bra artikkel om gamle våpen (som jeg ikke visste eksisterte) da jeg synes det er veldig interessant. Herre min hatt så skuffet jeg ble Endret 9. mai 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det morsomste er jo at artikkelforfatterne gir blanke f så lenge overskriften genererer klikk. 2 Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det morsomste er jo at artikkelforfatterne gir blanke f så lenge overskriften genererer klikk. Ja dessverre. Hadde håpet Tekofil var litt mer seriøse. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Jah, latterlig. Gledet meg skikkelig til en bra artikkel om gamle våpen (som jeg ikke visste eksisterte) da jeg synes det er veldig interessant. Herre min hatt så skuffet jeg ble Hei! Vi gikk kanskje litt langt med tittelen, og lovte kanskje litt for mye. Hvis man har plukket opp en historiebok eller to, har man kanskje blant annet hørt om underminering, eller blider, for den saks skyld. Målet var imidlertid å skrive en kul sak om våpen mange kanskje ikke hadde hørt om, og fortelle litt historier rundt dem. Men, det er godt dere sier ifra når dere ikke er fornøyde. Vi kan alltid bli bedre, og vi tar imot alle tilbakemeldinger med åpne armer! - Niklas 6 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Visste om de fleste her selv, og jeg har aldri "forsket" på noe spesielt av gamle våpen. Jeg har bare møtt opp på skolen og spilt spill som civilization og lignende Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Jah, latterlig. Gledet meg skikkelig til en bra artikkel om gamle våpen (som jeg ikke visste eksisterte) da jeg synes det er veldig interessant. Herre min hatt så skuffet jeg ble Hei! Vi gikk kanskje litt langt med tittelen, og lovte kanskje litt for mye. Hvis man har plukket opp en historiebok eller to, har man kanskje blant annet hørt om underminering, eller blider, for den saks skyld. Målet var imidlertid å skrive en kul sak om våpen mange kanskje ikke hadde hørt om, og fortelle litt historier rundt dem. Men, det er godt dere sier ifra når dere ikke er fornøyde. Vi kan alltid bli bedre, og vi tar imot alle tilbakemeldinger med åpne armer! - Niklas Flott! Husk at vi som er lesere av IT tidsskrifter og andre tekniske tidsskrifter nok er mer opptatt av at ting er korrekte enn det andre lesere er. Og gjerne korrekt ned på et unødvendig detaljnivå :-) I tillegg er slike overskrifter litt provoserende da de nesten direkte sier at leseren mangler kunnskap om noe, uten at man har noe som helst belegg for å si det. Dere får sette opp ett regexp som plukker ut alle overskrifter at typen "Dette har du aldri sett/hørt om før", "X ting du ikke visste om <EttEllerAnnet>" ol. og merke de med rødt ;-) 3 Lenke til kommentar
StrAleks Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Interessant artikkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg