satanjapan Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Når jeg spiller ZH så lagger det jævlig mye når jeg spiller i nettverk med andre eller bare mot computeren? den begynner på 180 fps menne etter vært begynnner den og gå ned i 5 fps i noen sekunder så hopper den til ca 50-60 igjen og alle vennene minne som har spillet har samme problem og ingen har noen dårlige maskiner og hvis vi spiller i lag så lagger det akurat samtidi på alle maskinene de fleste har ati 9700 pro og 9800 pro kort og de nyeste driverne 3.9 og en har nvidia fx 5900 og det lagger på alle maskinene så problemet er nok ikke ati. hva kan problemet være jeg minner om at det lagger også hvis jeg lager game alene mot computer så lagger det like mye uansett men hvis jeg spiller single player så lagger det ikke noe er aldri under 100 fps. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har samme problemet, noen ganger (riktignok bare i skirmish) hjelper det å skifte til windows via alt+tab eller windows-tasten, for så å gå inn i spillet igjen. Men det funker ikke ved multiplayer. Eneste som hjelper der er å vente. Håper det er en eller annen bug som kan fikses i en patch ellerno.. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det var rart, jeg har aldri opplevd det. Og jeg har Radeon 9600 Pro Få dere nytt kort gutter Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Det var rart, jeg har aldri opplevd det. Og jeg har Radeon 9600 Pro Få dere nytt kort gutter jeg har da mye bedre kort en deg og det lagger bare oss meg når jeg spiller multiplayer ikke vanlig single player da går det konstant på 140-180 fps så det så. så det er en bug i spillet når alle vennene mine opplever det samme og nettverke kan da ikke stoppe for det e gb nettverk og spillet trenger neppe mer en 1 mbit linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå