Gå til innhold

Brei

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, brei, men kanskje ikke like breikjefta som en nordlending?

Foreslår at toppkutt slik at du havner med ramma rett under de øverste ringene på stolpene på hver side av hodet hans. Da blir det roligere der oppe for det blir litt luft ned til neste ring. tror faktisk det kan være positivt for venstre delen av bildet også.

Utover det sitter kompen som den skal.

Hvorvidt det er mulig å vende bildet horisontalt uten at det vil føles unaturlig overlater jeg til Author å sjekke ut hvis han gidder.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for kommentarer og innspill:-)

@Kneppen, så skal du vite at alle dine innspill fester seg på minnet:-) Har lastet opp en ny versjon med justeringer, der karen på benken ser enda breiere ut....som en breikjefta østlending som kommer til mindre urbane strøk og sier "her kommer jeg" og skal "vise seg".....

Ville ikke flippe bildet, da det ville blitt feil i forhold til omgivelsene for oss som er kjent der. I mine øyne ville det blitt litt snålt:-)

Lenke til kommentar

@Kneppen, så skal du vite at alle dine innspill fester seg på minnet:-) Har lastet opp en ny versjon med justeringer, der karen på benken ser enda breiere ut....som en breikjefta østlending som kommer til mindre urbane strøk og sier "her kommer jeg" og skal "vise seg".....

Ville ikke flippe bildet, da det ville blitt feil i forhold til omgivelsene for oss som er kjent der. I mine øyne ville det blitt litt snålt:-)

Hvis det ikke er breikjefta nordlending da ! (fleip fra min side). Observant dette, foretrekker faktisk V2 her som understreker "alvoret" ytterligere.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

V2 supert. Løvehodet kom mye bedre til sin rett også selv om gubben endte litt mer midtskips for å bruke et uttrykk som du burde kjenne kanskje med din bakgrunn.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

V2 supert. Løvehodet kom mye bedre til sin rett også selv om gubben endte litt mer midtskips for å bruke et uttrykk som du burde kjenne kanskje med din bakgrunn.

Roar

Puh...Takker:-) Eller som barnebarnet ville sagt det, "Bæstefar, du klarte det".......

PS Et utbrudd han egentlig kom med når jeg kjørte inn i en tunnel.... Trodde tydeligvis ikke at jeg skulle klare å treffe åpningen:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...