RuneK Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Avaldsnes, - Karmøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Åhhhhhh! For et fantastisk nydelig bilde! Tenkte ikke et øyeblikk at dette var tatt i Norge. Perfekt komponert. Nydelige skyer. Flotte farger! Ja dette ble snasent! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Åhhhhhh! For et fantastisk nydelig bilde! Tenkte ikke et øyeblikk at dette var tatt i Norge. Perfekt komponert. Nydelige skyer. Flotte farger! Ja dette ble snasent! Hei Helene Du vet, me som bor på Vestlandet, me har noen de fineste områdene for natur og foto som finnes :) Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Dette er et meget flott bilde av Olavskirken på Avaldsnes, et bilde du har tatt fra fastlandssiden i Karmøy kommune nærmere bestemt like sør for den nye Coop-butikken på Moksheim slik jeg ser det. Bildet har flotte farger, bra skarphet og en fin beskjæring. Jeg kan føye til at Marias synål, en bautastein som står på nordsiden av kirkeveggen og dersom stenen berørte kirkeveggen var det ingen bønn, da ble det dommedag. Stenen nærmet seg stygt veggen og da var det noen luringer som kappet av toppen slik at stenen ikke skulle treffe veggen i deres levetid. Det var ganske så lurt for dommedag har enda ikke kommet. Stenen ligger i dag så vidt jeg husker 5,6 cm fra veggen. Jeg burde egentlig ha husket det nøyaktig for det var jeg som i sin tid målte avstanden fra stenen og inn til veggen på oppdrag fra kulturkontoret i Karmøy kommune. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Det er meg igjen. Jeg husket nok feil hvor lenge det er igjen til dommedag. Jeg kan nok berolige deg og alle andre med at det er hele 9,2 cm igjen til dommedag og ikke 5,6 cm som jeg skrev i den første kommentaren. Ha en riktig fin fotohelg. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Dette var virkelig flott ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Åhhhhhh! For et fantastisk nydelig bilde! Tenkte ikke et øyeblikk at dette var tatt i Norge. Perfekt komponert. Nydelige skyer. Flotte farger! Ja dette ble snasent! Hei Helene Du vet, me som bor på Vestlandet, me har noen de fineste områdene for natur og foto som finnes :) Hilsen Rune Ja, det er jo veldig sant! Vi har et fortrinn der! Mye flott lys har vi også! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Flott landskapsbilde Rune og A....nes, ja lit av Andenes God helg ! M v h Leif Andenes Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Flott bilde som gjør seg i det formatet du har valgt her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg