joakim988 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg er litt usikker om jeg skal kjøpe meg en Lg g3 eller Lg g3 s. Jeg kjenner ingen med de mobilene men det er de som har falt meg best i smak. Men hvilket burde jeg velge? burde jeg tenke på pris eller kvalitet? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Mtp på hvor mye billigere G3 har blitt så er nok den det beste valget.Maskinvaren er også veldig forskjellig på desse to, som du kan se her: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6294&idPhone2=6475 Jeg har G3 selv, og er nok absolutt verdt de 1200kr mer enn det G3S koster Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 G3 vil gjerne og oppdateres lengre, iom at G3S er en billigere modell mens G3 er en toppmodell. HWen ellers er jo og mye mer futureproof. Hvis du planlegger å ha den litt kan den jo ende opp med å koste mindre. Kvaliteten er nok ganske lik, men G3 vil jo være raskere, mye bedre skjerm, kamera osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå