AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Saken er sånn at jeg ble kjent med ei jente på fb som jeg vil kalle nr 2 ettersom greia er at etter en fantastisk uke der jeg vi ble veldig godt kjent med hverandre, begynte jeg å like den jenta og så hele tiden frem til å skrive med hun: men etter en uke så blokka hun meg og skrev : takk for at du sa ifra at du har snakket med jente nr 1, hade bra. Jente nr 1 er bestevennina hennes. Jeg kjente ingen av dem i begynnelsen. Jeg snakka med jente nr 1 men syns hun ikke var noe for meg, etter en stund fant jeg da hun her jente nr 2 via hun. Jeg snakka med hun og prøvde å få henne til å tilgi meg og alt det der tok flere timer. Men så sa hun det er greit, jeg tilgir deg. Etter det snakket vi i 1 Mnd men det ble aldri det samme. Hun sa til meg etterpå at hun aldri var forelsket i meg eller likte meg da. Og at saken med hun jenta hadde ikke noe med det å gjøre, vi skrev gjennom en kompis der han sendte meldingene. Hun sa liksom: det med jente nr 1 jeg var helt ok med det det var ingen big deal. Nei ingen big deal nei, hun bare blocka meg og sa hadde hele tiden. Hun sa til meg vi kan møtes i suden neste år, men kun om kvelden - da sa jeg okej da får jeg rote litt med andre jenter om dagen og deg om kvelden det var den første uka.. Hun ble lei seg, hun skjønte ikke jeg kødda og bare erta hun litt. Hun sa det var greit. Men i slutten var det sånn at hun sa du liker bare umodne jenter, du er umoden. Jeg har aldri likt deg. Hele greia var en sjalusi sak. Tingen er at hvis jeg hadde møtt hun Face til Face kunne jeg vist hun at vi er skapt for hverandre. Vi er så like, har mye til felles. Jeg vet jeg burde bare glemme hun. Men det er kjipt å ikke vite hva som ville skjedd hvis jeg hadde møtt hun. Det er noe helt annet enn å skrive på en pc og tolke ting på sin egen måte. Anonymous poster hash: 9d178...ab2 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 What? Avsnitt er en fin ting... 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hvor gamle er dere...? Og på hvilket grunnlag er dere skapt for hverandre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 What? Avsnitt er en fin ting... sry siste jeg tenker på nå er hvordan jeg skriver , du har rett.. Anonymous poster hash: 9d178...ab2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Hvor gamle er dere...? Og på hvilket grunnlag er dere skapt for hverandre? hun er 19 jeg er 22 greia er sånn at vi kommer fra samme land, og der er det sånn at når du først snakker med en jente en stund så blir det mest sannsynlig noe. Min venn brukte kun 3 uker, møtet hverandre 1 uke hver dag noe sånt. Alt gikk perfekte, vi var skapt for hverandre fordi vi er like, når det gjelder musikk smak, måten vi ser verden på.. Vanskelig å forklare. Hun var glad i meg, det at hun følte seg som andre valget mitt kunne jeg ikke endre ved å tekste hun. Jeg trenger virkelig å snakke med hun. Men samtidig tenker er hun verdt det? Når hun ikke prøver å gi meg en sjanse . Hele den månden prøvde jeg å få henne til å uttryke seg, si hva hun tenker og føler men hun ville ikke si det. Det er irriterende å vite at alt skyldes at jeg hadde snakket med beste venninna hennes. Hun kan ha sabotert for meg, jeg vet ikke sjalusi og alt det der. Hun trengte bare litt tid, hadde jeg bare lat hun i fred i 1-2 Mnd.. Anonymous poster hash: 9d178...ab2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 What? Avsnitt er en fin ting... skriver fra mobil... Anonymous poster hash: 9d178...ab2 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 La oss snu hele greia på hodet, du finner ut av din kompis at hun flørta/snakka med kompisen din også, tror du hadde blitt sjalu og ikke likt det heller Når hun tilga deg så kødda du med å treffe andre damer på dagen og bare hu på kvelden.. tror du må lære deg når du skal tulle med ting og ikke, det var et sårt tema for henne fortsatt. Ta å ring henne og prat med henne, forklar deg og ikke bortforklar deg, går det bra, spør om å møtes en dag. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 What? Avsnitt er en fin ting... skriver fra mobil... Anonymous poster hash: 9d178...ab2 Finnes linjeskift og punktum på mobil og. Forøvrig fremstår du både som desperat og en drittsekk samtidig. Og for å svare på spørsmålet ditt, “er det over?", så er svaret nei. Du fucka det til før det starta. Anonymous poster hash: 9e0d3...81a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 What? Avsnitt er en fin ting... skriver fra mobil... Anonymous poster hash: 9d178...ab2 Finnes linjeskift og punktum på mobil og. Forøvrig fremstår du både som desperat og en drittsekk samtidig. Og for å svare på spørsmålet ditt, “er det over?", så er svaret nei. Du fucka det til før det starta. Anonymous poster hash: 9e0d3...81a Fucka det opp? Hvordan da? Fordi jeg hadde snakket med venninna hennes ? Jeg tenkte ikke at det skulle bare ta en uke og paff så liker jeg henne ? Ingen som tenker sånn tror jeg.. Vanligvis tar det tid. Men hele greia er på grunn av noe så dumt som sjalusi. Anonymous poster hash: 9d178...ab2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå