Fredrik N. Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 forteseghjem Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Nydelig bilde Fredrik! Og så fin hjemveg da! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Et godt komponert bilde med menneskene fint plassert i bildeflaten. Fint med elven som leder blikket innover i bildet. Det er ikke så lett å se stien menneskene går på så det er fint at elven tar på seg jobben med å vise hvor veien går og skaper dynamikk og dybde i bildet. Ellers liker jeg veldig godt at fargen på klærne går igjen i omgivelsene. Det gir en fin kobling mellom menneskene og naturen. Synes personlig at etterbehandlingen ble litt vel kraftig med mye oppskarping og clarity (lokal kontrast). Men det er som sagt personlig Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Takk Helene og Mikael ! Var litt vanskelig å få dreis på bildet, amatør som jeg er, men det ble en slags HDR-vri til slutt for å få fram skyene. Dessuten ser det ut som fotografen var litt shaky, da bildet ble tatt omtrent mens jeg selv gikk.. Fredrik Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Noe hard etterbehandling, men ellers er dette et flott situasjons bilde. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Noe hard etterbehandling, men ellers er dette et flott situasjons bilde. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ett meget velkomponert og severdig bilde. Likte kontrastene, med våren nede ved elven og fortsatt snø og vinter i fjellet bak. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Takk skal du ha Rolf ! Rent teknisk var ikke bildet helt 100%, men kan ikke skylde på utstyret ihvertfall.. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg