Gå til innhold

Inn og ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott bruk av lys og linjer og i tillegg fungerer innemiljøet i v1 og utemiljøet i v2 som en ramme rundt.

Kreativt - liker det .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Enkelhetens storhet dette. Utgangen/åpningen blir som et bilde på veggen, som blir forsterket av de hvite glissene veggene. Søylen er nesten et kunstverk i seg selv. Et symbol på nakenhet, der den står ribbet midt på gulvet. Lyset lager en fin brytning, også den med stramme former. Litt høytflyvende fra min side, men sånn er det:-)

Endret av member-296438
Lenke til kommentar

Et spektakulært motiv resulterer ikke nødvendigvis i et spektakulært bilde. Snarere tvert imot. Mange blir så blendet av motivet at de glemmer alt de kan om fotografering og ender opp med noe kjedelig.

Hvis man snur på dette kan man heller si at det er mulig å få flotte bilder av helt ordinære motiv. Det er mange eksempler på dette og det gjelder absolutt dette bildet også.

Synes derfor at V1 ble veldig interessant i all sin enkelhet.

Lenke til kommentar

Du har litt finurlige måter å se motiver på og det er interessant.

2 flotte komposisjoner her.

Jeg tok meg den frihet å forsøke med et kutt til høyre som skjærer akkurat i vinkelen på lysrektangelet som er nærmest stolpes venstre side og fant at kanskje et kutt nede slik at du får et bredt felt som grenser mot nedre ramme framfor et smalt.

Deretter gjorde jeg et kutt til venstre som ga omtrent samme avstand mellom dørens venstreside og venstre ramme som avstanden mellom stolpen og høyre ramme.

Dermed vil du sitter med tre bilder istedenfor et fra en og samme eksponering.

Ide'en er gratis.

Take it or leave it.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...