smort1 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 En helt vanlig dag utenfor Molde sentrum! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Skjønte med en gang hvem som var fotografen til dette bildet. Her har jeg sikkert kjørt tusenvis av ganger! Jeg er fra Kleive skjønner du, kanskje jeg har sagt det før... Godt hverdagsbilde med hverdagsbiler, hverdagshus og hverdagsskyer;) Nytt busskur? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Et godt bilde av en hverdagslig begivenhet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Skjønte med en gang hvem som var fotografen til dette bildet. Her har jeg sikkert kjørt tusenvis av ganger! Jeg er fra Kleive skjønner du, kanskje jeg har sagt det før... Godt hverdagsbilde med hverdagsbiler, hverdagshus og hverdagsskyer;) Nytt busskur? Takker, Helene! Forholdsvis nytt busskur, ja... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Et godt bilde av en hverdagslig begivenhet. Takker, MotoG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg