Gå til innhold

Utsikt mot en vingård i Toscana ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Albert

Vakkert landskapsbilde der det eneste jeg ville ha gjort

er å beskjære bort hele himmelen . Dette da det i utgangspunktet er så lite av den .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei Albert! Vakkert lamdskap! :) personlig ville jeg nok kuttet omtrent en tredjedel av bildet fra toppen og ned, du får husene bedre i fokus i bildet på den måten. Artig å se noe annet enn fugler fra deg! Toppers! :thumbs:

Hei, Helene.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og gode råd ! :)

Da har jeg lagt ut en revidert versjon, og bildet ble bedre, - ingen tvil om det ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert

Vakkert landskapsbilde der det eneste jeg ville ha gjort

er å beskjære bort hele himmelen . Dette da det i utgangspunktet er så lite av den .

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Mange takk for hyggelig kommentar og godt forslag ! :)

En alternativ versjon er nå lagt ut.

M v h Albert.

Lenke til kommentar

I Italia og kanskje spesielt i Toscanaområdet ser en slike slott og gårder på høyder med utsikt til alle kanter, her fint gjengitt fotografisk.

Vennlig hilsen Ragnar

p

Hei, Ragnar.

Mange takk for hyggelig kommentar ! :)

Ja, Toscana har "mye å by på", og en tur til Firenze står høyt plassert på ønskelista !

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert! Vakkert lamdskap! :) personlig ville jeg nok kuttet omtrent en tredjedel av bildet fra toppen og ned, du får husene bedre i fokus i bildet på den måten. Artig å se noe annet enn fugler fra deg! Toppers! :thumbs:

Hei, Helene.

Da har jeg lagt ut en revidert versjon, og bildet ble bedre, - ingen tvil om det ! :)

M v h Albert.

Ja V2 ble bedre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei, Helene.

M v h Albert.

Ja V2 ble bedre! :thumbup:

Hei igjen, Helene.

Ja, det hjalp veldig, - så takk igjen !

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...