TheNightnerd Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Trenger mer plass på min one. Noen som har kjøpt ekstern hdd som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Trenger mer plass på min one. Noen som har kjøpt ekstern hdd som har noe å anbefale? Du kan bruke hvilken som helst USB3 hardisk som er over 256GB, 7200rpm gir nok litt raskere lastetid enn 5400rpm men krever ekstern strøm. Jeg har western digital Passport ultra på 2TB, er veldig fornøyd med den. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1894596 Lenke til kommentar
TheNightnerd Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Kjører du spillene ifra disken å? Eller bruker du den kun til lagring av det som ikke brukes? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Kan helt fint kjøre spill fra den eksterne disken, det jeg gjør nå etter å ha brukt opp mesteparten av den interne disken. Samme lastehastiget som om det kjører fra den interne også så ingenting å bekymre seg for der. Lenke til kommentar
TheNightnerd Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Det er gull. Da er det bare å bestille så jeg er klar til elder scrolls online! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå