Gå til innhold

FINAL FANTASY XI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel i helga la jeg inn FFXI på maskina mi. Fikk spillet på lørdagen. Det var LAN helg så jeg la ikke inn spillet før klokken 03.00 om natta rett før jeg skulle lage meg mat. Oppdateringa gikk mens jeg lage mat spiste den å så på film. Tok jo faktisk ikke mer en 1,5 time.

 

Fyrte i gang spillet sånn i fem tia om mårrån. Før jeg viste ordet av det var klokken 17.00 å siden jeg er med i crewet måtte jeg nesten være med å rydde opp. Som dere kansje skjønner ble jeg helt opphengt i spillet. Jeg har spilt mange MMORPG's oppigjennom tidene. EQ, AO, Neocron, SWG, men må si at FFXI ser ut til å bli en favoritt.

 

Jeg må gi det noen uker med spilling nå så får jeg se om den gleden å morroa jeg har hatt med det så langt vil vare. SWG har vørre utrolig bra på dette. Spilt det lenge nå å det er fremdeles like morsomt. EQ og AO var morsomt men synes de ikke har så mye å stille opp med mot SWG og FFXI. Neocron ble et sorgens kapitell.

 

Hvilken server spiller egentlig de få norske som har kjøpt seg FFXI?

Det hadde vørre morsomt å skaffet noen World Keys så vi norske kan spille på samme server.

Lenke til kommentar

Japp jeg digger det spillet her så langt. Det er nesten et must å konfigurere det spillet her til å bruke en gamepad da men. Funker MYE bedre enn tastatur og mus styringen som er orginalt. Fant det tipset i en review jeg leste en plass. Jeg bruker en Thrustmaster kontroller som er temmelig lik orginal kontrollen til PS2.

 

Jeg spiller også på Alexander. Er fortsatt relativt n00b da. :p Send meg en pm her hvis det er noen som har interesse av å treffe enda en nordmann på Alexander. :)

Lenke til kommentar
Må du registrere kredittkortet før du kan starte spillet, eller kan du prøve spillet i 30 dager før du trenger å registrere det?

 

Får ikke VISA før om 3 uker :(

Du må ha visa ja :)

 

Jeg holder på å patche det nå kun 30 min igjen, har 3mbit linje så det suser unna :) Håper det er virkelig kult, er det greit noen legger inn sine nicks her så jeg kan legge dere til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...