Gå til innhold

FINAL FANTASY XI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiderman selger import-versjonen av dette spillet, og jeg har selv bestilt derfra. For å spille trenger du visstnok en Amerikansk adresse, men Europeisk kredittkort skal fungere bra. Jeg kommer tilbake til dette når jeg har fått min kopi av spillet og kan bekrefte eller avkrefte noe av dette.

 

PS: Enkelte CD-ROM-spillere har problemer med å lese spillet!

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Da er spillet i hus, jeg fikk det faktisk dagen etter at jeg bestilte det. Betalte bare 20,- i frakt også. Dette var fra Spiderman, og spillet kostet 599,-!

 

Installasjonen gikk helt fint, men var litt treig. Noe bugs var det også, og blant annet ligger det en popup som sier "please insert disc 1" i bakgrunnen fra du bytter cd første gangen, og helt til du er ferdig.

 

Registreringen går helt bra, og jeg skrev bare en dritt-adresse. Det sjekkes tydeligvis ikke i det hele tatt.

 

Angående kredittkort kan dette registreres som Norsk uten problemer.

 

Patching tar _litt_ lang tid, men jeg håper det er verdt det. Kommer tilbake med mer info så snart jeg har fått prøvd selve spillet.

Lenke til kommentar

Etter litt over to timer med installering og registrering kom patchingen igang, og denne tok også nesten to timer :)

 

Ventetiden ble med andre ord ganske lang, men når spillet endelig startet var det bare brede smil å se :) Vi var tre stykker her i heimen som "fulgte åpningen" av FF XI: Online i dag, og ingen gikk skuffet hjem.

 

Etter ca. 8 timer med spilling som Tarutaru (Black Mage) i dag er jeg storfornøyd med spillet. Kontrollene er uvante i forhold til AO som jeg har spilt de siste 6-7 månedene, men det er rett og slett tilvenning.

 

Du kan fiske, hugge ved, hakke stein, dekorere huset ditt, ri Chocobo, kjøre luftskip, plante planter og se dem vokse, og mye annet :)

 

(til alle dere som ikke tør bestille import, det er ingen problemer med spillet)

Lenke til kommentar
Etter ca. 8 timer med spilling som Tarutaru (Black Mage) i dag er jeg storfornøyd med spillet. Kontrollene er uvante i forhold til AO som jeg har spilt de siste 6-7 månedene, men det er rett og slett tilvenning.

 

Du kan fiske, hugge ved, hakke stein, dekorere huset ditt, ri Chocobo, kjøre luftskip, plante planter og se dem vokse, og mye annet :)

 

(til alle dere som ikke tør bestille import, det er ingen problemer med spillet)

Venter på å se et fyldig review.. :nice:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...