Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Tower Bridge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Holder en knapp på V1 - utsnitt, farger og lys flott mvh Torhild 1 Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 I prefer this version. Really good work! Bekir 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 V1 et virkelig flott bilde, ypperlig komp, og med skyformasjoner som understreker og forsterker inntrykket av den majestetiske broen. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Som alltid , flott fra deg liker dette 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Strålende bilde av Tower Bridge og da er det v1 jeg går for. Flott komp , skarpt , fargerikt med en flott skyet og dramatisk himmel. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fint, av brua! Velger meg V1, jeg også... , pga. fin innsynsvinkel... 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Flott serie fra Tower dette. Duse farger og dempet kontrast gjør seg bra på disse motivene. 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Foretrekker V1. Flott bakgrunn med store kontraster. Flott hovedmotiv. Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Flotte bilder av broen der versjon 1 og 3 ble aller best. Flotte utsnitt og fine farger. mvh Tor Inge 1 Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Synes ikke du er noen god fotograf jeg ... ... skrev han misunnelig Fra fleip til foto. Flott(e) bilde® (som vanlig fra deg). Digitalt hjerte fra meg Endret 8. mai 2015 av 96abrevs 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Superb, originalen blir favoritten. Den monumentale broa med en usedvanlig flott himmel over og i delikate farger..og den røde bussen perfekt i bildet, det er neppe tilfeldig siden du har den med i bilde nr 2 også. Veldig bra Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Holder en knapp på V1 - utsnitt, farger og lys flott mvh Torhild I prefer this version. Really good work! Bekir Så flott Helene! V1 et virkelig flott bilde, ypperlig komp, og med skyformasjoner som understreker og forsterker inntrykket av den majestetiske broen. Vennlig hilsen Ragnar Som alltid , flott fra deg liker dette Strålende bilde av Tower Bridge og da er det v1 jeg går for. Flott komp , skarpt , fargerikt med en flott skyet og dramatisk himmel. Mvh Alec Fint, av brua! Velger meg V1, jeg også... , pga. fin innsynsvinkel... Knall! Flott serie fra Tower dette. Duse farger og dempet kontrast gjør seg bra på disse motivene. Foretrekker V1. Flott bakgrunn med store kontraster. Flott hovedmotiv. Hilsen Rune Flotte bilder av broen der versjon 1 og 3 ble aller best. Flotte utsnitt og fine farger. mvh Tor Inge Synes ikke du er noen god fotograf jeg ... ... skrev han misunnelig Fra fleip til foto. Flott(e) bilde® (som vanlig fra deg). Digitalt hjerte fra meg Superb, originalen blir favoritten. Den monumentale broa med en usedvanlig flott himmel over og i delikate farger..og den røde bussen perfekt i bildet, det er neppe tilfeldig siden du har den med i bilde nr 2 også. Veldig bra Mvh Oddmund Hei alle sammen! Jeg er helt overveldet over all positiv oppmerksomhet jeg har fått på dette bildet! Det er jo på mange måter bare et vanlig turistbilde som "alle" tar på tur til London. La meg litt flid i det, med plassering av bussen og motivet som sådan. Og så var jeg heldig med skyene denne dagen, de var veldig fotogene! tusen takk alle sammen, det var veldig hyggelig! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ett kjent og kjært motiv som jeg synes du presenterer på en særdeles fin måte her. Utmerket komp, skarphet og eksponering. Er enig med deg i at skyene gir bildet ett ekstra positivt løft. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 En flott billedserie du viser fra London. Jeg velger nok V1 som min favoritt. Bildet er velkomponert, har fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Ett kjent og kjært motiv som jeg synes du presenterer på en særdeles fin måte her. Utmerket komp, skarphet og eksponering. Er enig med deg i at skyene gir bildet ett ekstra positivt løft. Mvh. Rolf En flott billedserie du viser fra London. Jeg velger nok V1 som min favoritt. Bildet er velkomponert, har fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Hei Rolf og Torbjørn! Tusen takk for hyggelige kommentarer! Jeg har fått så mye oppmerksomhet rundt dette bildet at jeg er nesten flau.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg