[dsr`vargas] Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 tja, det er jo egentlig bare å få den regga hos AA sida...da blir den "leased" og du får honor points... Dette tror ikke er riktig. Tror bare offisielle leverandører i USA kan få status "leased" og dermed honor. Såvidt jeg vet så finnes det ingen honor-servere i Europa. Derimot er det mange europeiske klaner som leier server i statene. Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 er det mulig å slite seg inn på en server med ISDN? burde gå fint å spille på europeiske, men ville droppet å spille på offisielle i statene. Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 okay! bra det da, bare 19timer, 58minutter og 26sekunder igjen! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Dersom man er noen kompiser som vil spille sammen tar det jo gjerne en time å finne samme server. Ikke alle får opp de samme osv. Hvor vanskelig hadde det vært å legge inn favoritter, buddies, eller "cache" serverlisten fra sist søk? Synd ikke All Seeing støtter det, det går jo som en lek med andre spill. Endret 15. januar 2004 av NuB Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 http://aaotracker.4players.de/ *host* Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Dersom man er noen kompiser som vil spille sammen tar det jo gjerne en time å finne samme server. Ikke alle får opp de samme osv. Hvor vanskelig hadde det vært å legge inn favoritter, buddies, eller "cache" serverlisten fra sist søk? Synd ikke All Seeing støtter det, det går jo som en lek med andre spill. er ikke noe problem finne samme server å spille... Lær den å bruke trackeren (link over)... se hvor kameraten din spiller (ip).... start AA, trykk "ø" få fram consolen og skriv "open xx.xx.xx.xx" altså ipen og uten " Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jøss hvorfor har ikek jeg funnet dette forumet før nå? lol Hei alle og Hei DSR Moro og se så mange prøver AA, ser det er veldig mange her som leter etter bra servere. Klanen min NAF (Nordic Armed Forces) har 2 servere oppe så og si 24/7, vi tar de ned ca 1 gang i uka når vi skal spille våre kamper, og de resates jo noen ganger i uka. For og finen de, kan dere enten gå til vår hjemmeside www.nafsquad.com, der finner dere live stats fra servrene våres og den vi passer på for catch Gamer. På høyre siden på forsiden. Eller dere kan koble rett til våre servere på følgende ip: nafsquad.mine.nu. det gjøres på følgende måte, start AA og trykk på ø, skriv så: open nafsquad.mine.nu:1716 (dette er server NR 1) open nafsquad.mine.nu:1718 (dette er server NR 2) Håper flere får lyst til og prøve dette supre spillet, vi trenger flere Norske Klaner snart Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hater det fordi man trenger 15 honor points for å være sp har bare 11 Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hater det fordi man trenger 15 honor points for å være sp har bare 11 Du kan være med på alle SF kart med lavere en 15 i Honor, men da får du kun spille som IF(Indigo Forces tror jeg), dvs du får ikke SF våpnene. Det er kun Pipeline SF som krever at alle har 15 Honor, for der er alle Sf soldater. Men NAF sin server NR 2, kjører ute autorizering i dag Søndag, så da kan alle spille SF. Så ta en tur og prøv Open nafsquad.mine.nu:1718 Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hehe, har sett en del av NAF gutta. Trodde de var fra Norges Automobil Forbund først. Det er morsomt å skyte andre nordmenn...og svensker selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg lurer på 1 ting...er det mye cheating som pågår i AA? Vær ærlig nå...mange som fortsatt sier CS ikke har cheatere Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Fikk det med PC gaming world Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg lurer på 1 ting...er det mye cheating som pågår i AA? Vær ærlig nå...mange som fortsatt sier CS ikke har cheatere Vell AAO har PunkBuster da, og den ser ut til og ta det meste. Så er det noe så er det veldig lite. De store cheatene som var er alle overvåket av PB, så kommer noe nytt kommer PB med oppdatering. PunkBuster var vell en gang med i CS også, men det fungerte det vell ikke så bra. men AAO er ikke så stort som CS, så det er ikke så mange som lager cheats for den. Og PunkBuster har hvertfall fungert bra syns jeg. Så mitt svar er at du ikke skal tenke så mye på det. jeg tror ikek det er så mange igjen. Jeg stoler på PB. Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 cheats er det blitt lite av etter punkbuster kom. Men mange sabla gode spillere der ute så man kan lure noen ganger (men som oftest er det bare pure skills, og litt flaks) Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Pure skills der har vi meg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ' date='18/01/2004 : 21:55'] Pure skills der har vi meg Deg også, trodde det bare var meg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Noen som vet hvor mye Honor man må ha for å spille SF, da mener jeg ikke disse kameljockyene . Men SF, jeg vil bruke mitt våpen som jeg har komponert. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Noen som vet hvor mye Honor man må ha for å spille SF, da mener jeg ikke disse kameljockyene . Men SF, jeg vil bruke mitt våpen som jeg har komponert. Du ma ha tatt alle SF skolene, og ha 15 i Honor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Tatt alle SF skolene og har mere en 15 i honor, det er derfor jeg spør. Jeg trodde at jeg måtte over 15 i honor, men når jeg har fått det så må jeg fremdeles spille kammel-jockey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå