_mgr_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja, da har jeg mekka meg hjemmeside, og vil ha tilbakemeldinger på den. Hva syntes dere er bra/dårlig med siden? Hva kan gjøres bedre? Kom med konstruktiv kritikk, ikke "omg siden din SuXX0rz" da jeg velger å ikke ta innlegg av denne typen seriøst. http://online.thj.no Lenke til kommentar
XTech Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Enkel, men helt grei...både på design og kode. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Music for killing yourself is music that matters Grei nok design. Få bort Times New Roman fra menyen, og overalt ellers du har brukt den. Dessuten har ringen rundt Tux jaggede kanter, det er aldri pent. Synes også du burde hatt samme rammen rundt innholdet på alle sidene som du har på hovedsiden. Men for en personlig hjemmeside, skulle vel dette være bra nok, though du mangler det "lille ekstra". Min mening. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Helt greit design! Men; personlig hater jeg Times og svart bakgrunn! Bakgrunnen kunne vært satt til #303030, f. eks. Akkurat her forstår jeg fargevalget, men det blir litt vel neon på fargen på skrifta ... Synes også den oransje skrifta passa dårlig til de grønne detaljene/linjene i menyen. Helt grei side. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 "Taking on a Vampire at night is exactly the same as getting it right in Frontpage at first try..... Impossible!" Pølsevev! Jeg og Buffy hadde vært et killer-team! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 hvorfor ikke fjerne underline fra linkene når du først er i gang med å forbedre fonten også? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 hvorfor ikke fjerne underline fra linkene når du først er i gang med å forbedre fonten også? Veldig god idè! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kom med konstruktiv kritikk, ikke "omg siden din SuXX0rz" da jeg velger å ikke ta innlegg av denne typen seriøst. Faktisk er det utrolig lite av den typen kommentarer her. Kan ikke huske at det har skjedd på veldig lenge. Det nærmeste vi kommer er "sorry, men jeg likte ikke den noe særlig", og da er det oftest fordi sidene faktisk ikke er så veldig mye å bedømme. - Må si jeg ikke likte den grønne fargen sånn helt utrolig bra. Har ikke noe forslag til replacement, men.. - Få på en padding på undersidene. (Padding= mellomrom på alle sider(OBS: "Mellomrom" != " ", "Mellomrom" == "padding: 10px;" eller liknende!) - Få bort Times New Roman og sleng inn Verdana/Thoma/Arial er jo nesten en klisje, men lell... Vet andre har sagt det før meg, men det kan nesten ikke sies for ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå