NullpeilAnders Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hei. Jeg skal bytte ut min gamle Hovedkort og få inn en ny en. Er det noe jeg trenger å vite før jeg skrur inn den nye? slette bios osv. Takk. Lenke til kommentar
Warklein Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Kan være lurt å evt forberede seg så man har alt klart med tanke på hvor kablene skal plugges i på det nye. Aner ikk hvor mye tid jeg brukte på å koble connectoren til powerknappen på kabinettet Bortsett fra det er det vell bare å passe på å få riktig socket. Endret 8. mai 2015 av Scrub.warklein Lenke til kommentar
NullpeilAnders Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Hehehe.. Ja alt er klart igrunn.. socket og alt passer. har i grunn kjøpt alt nytt.. jeg hadde 1155 socket før men det produserer dem ikke lengre. så da måtte jeg få 1150 socket. =) men da er det ikke noe programmer som jeg må slette evt? Endret 8. mai 2015 av NullpeilAnders Lenke til kommentar
Warklein Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Nei, alt ligger på disken(e) Lenke til kommentar
NullpeilAnders Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Da er det bare å skru da=) takker for hjelpen =) Lenke til kommentar
Warklein Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Skal være det ja. Lykke til! Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Ville installert Windows på nytt når du bytter hovedkort. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Ville installert Windows på nytt når du bytter hovedkort. Dette. Forbered fresh install. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå