bOMS Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 ...Jeg har hatt denne oppdateringen på z2 i over en uke nå? Er det samme hos meg. Har kjørt med Z3 og 5.0.2 siden forrige helg. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg fikk Lolipop på min Z3C for et par uker siden. Jeg lurer stadig på på hvilket fremskritt det egentlig var. På minussiden: Jeg kan ikke sette telefonen i flight modus uten å låse den opp. På plussiden: ??? Gjør meg gjerne inspirert Ole Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Typisk android. Kjøpe mobil, få laggy updates, og bytte til nyere versjon. Og folk sier at apple driver med sånt XDat du ikke blir lei av å trolle hele tiden Endret 8. mai 2015 av mrdalesen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Oppdaterte til lollipop for 1 time siden, merket umiddelbar lagg og at telefonen hang seg når jeg browsa rundt (note 4).. Skru av merged tabs og apps, idiotisk funksjon som Google har presset på Lollipop og Chrome. Hatt lollipop på min Note 4 i flere uker og ikke hatt et eneste problem. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Både S4 og S4 Active har hatt oppdateringen Lenge. Så denne saken virker veldig rar? Jeg har i9505 og ventet lllleeeennnnggeee på 5.0. Ennå ikke fått den? Kjøper ikke mere samsung, kjøper nexus 6 snart. Endret 8. mai 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Ondrikus Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Selv ikke Sony Z1 her i Norge har fått 5.0. Norden har pleid å få Sony-oppdateringer først i verden, og hvis Z får 5.0 nå, får nok Z1 det veldig snart 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Selv ikke Sony Z1 her i Norge har fått 5.0. Norden har pleid å få Sony-oppdateringer først i verden, og hvis Z får 5.0 nå, får nok Z1 det veldig snart Er nok like rundt hjørnet så får ha is i magen. For å være ærlig vil jeg heller ha den forsinket og skikkelig levert enn å få en buggete versjon som må trekkes tilbake. Mobil-historien er full av slike tilfeller. Endret 8. mai 2015 av Dukien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 HTC One m7 fikk lollipop for lenge siden 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hva er det egentlig med Lollipop som er så mye bedre enn forrige versjon? Jeg merket nå ikke så mye forandring på min Z2 at det gjør noe. 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Norge får ikke alltid først.. Z fikk egentlig 4.4.4 i september, jeg har ennå 4.4.2 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 ... Synd at ikke Sony V og Sony L mobiler ikke får dette snart. Så da får de dette snart da ( "double negative" )... Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg må nesten få spørre igjen: Hva er det Lolipop er ment å gi deg og meg? Jeg har fått oppgraderingen og opplever liten reell forskjell. Ole Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg må nesten få spørre igjen: Hva er det Lolipop er ment å gi deg og meg? Jeg har fått oppgraderingen og opplever liten reell forskjell. Ole ARM-runtime istedenfor dalvik, bedre batteritid, penere grensesnitt (alle grunnene jeg trenger iaf ))))) For kin del venter jeg på batterifix, da mitt batteri ble totalhaveri med kitkat. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Takk mrdalesen! Jeg kan vel ha merket en smule bedre batterilevetid, men jeg synes den var ok med mitt bruk tidligere også. Jeg har også lagt merke til mulighet for flere brukerprofiler som en nyhet på min Sony. Ole 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Takk mrdalesen! Jeg kan vel ha merket en smule bedre batterilevetid, men jeg synes den var ok med mitt bruk tidligere også. Jeg har også lagt merke til mulighet for flere brukerprofiler som en nyhet på min Sony. Ole jepp, kan se noen få punkter på "included in this software" her; http://support.sonymobile.com/global-en/xperiaz3/software/ Lenke til kommentar
thopau92 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Bare et halvt år etter release?! Wow, imponert i grunn Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Bare et halvt år etter release?! Wow, imponert i grunnEr faktisk ikke så aller verst nei. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Fikk 5,0,1 nå ca 12:00 på s4. Det var jammen på tide den kom. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 På minussiden: Jeg kan ikke sette telefonen i flight modus uten å låse den opp. Ole Det har med sikkerhet å gjøre, visst noen stjeler mobilen så kan de ikke uten videre sette den i flymodus og da har du sjansen til å finne den igjen ved bruk av f.eks myXperia 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg