Syar-2003 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Har en Sony Xperia Z og Tablet Z2 som ikke har fått enda pluss to Samsung telefoner. Så der er ikke spesifikt for Samsung. Men vi går ikke å "venter" på Lollipop her i huset siden alt funker fint med eksisterende sw. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 note 4 oppdasteringen kom i dag. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Tablet z2 hadde fått , sønnen min oppgraderte den til 5.0.2 forleden uten at det var det store wow og ble noe samtale emne. Mens Sony Xperia Z mobilen mangler enda. Endret 8. mai 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 I løpet av den siste uken har jeg fått Android 5.0 på: - Motorola Moto G (1. gen., XT1032) - Asus Memopad 7 (ME572CL) Storfornøyd så langt, spesielt med tanke på at begge disse dingsene er budsjettdingser hvor jeg ikke forventet å få 5.0. At Samsung er treig med å få ut nye Android-versjoner er ikke noen hemmelighet. Jeg prøver forøvrig å holde meg unna disse produsentene som kludrer til Androiden (Samsung, HTC, osv.). Ulempen er at utvalget av dingser blir langt mindre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå