Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Green heron = Krabbehegre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Et flott "maleri" ... dette falt jeg for Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Det ble et fint portrett av hegren der den står fint opplyst mot den mørke duse bakgrunnen. Kanskje bare litt klonearbeid på de lyseste kvistene i overkant av bildet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Det ble et fint portrett av hegren der den står fint opplyst mot den mørke duse bakgrunnen. Kanskje bare litt klonearbeid på de lyseste kvistene i overkant av bildet. Mvh Alec Kanskje burde jeg heller ha klona nevnte kvister helt bort, Men lot altså det varierende lyset få spille i fred. Men kan jo ha både mine egne tanker her og ditt forslag i bakhodet hvis dette gamle bildet en gang skal brukes i en annen sammenheng. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Dette er en hegre jeg ikke har sett i levendes live, og antakeligvis heller ikke så enkel å få fotografert. Uansett en fin positur på hegren, og på grunn av sollyset som skinner på den, skiller den seg ut mot en mørkere bakgrunn. At solen også reflekterer litt skygge fra greiner etc over kroppen er til å leve med. Så håper jeg inderlig at du fortsetter på Bildekritikken, både med bildebidrag samt skarpe og treffsikre kommentarer framover. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Flott bilde Roar! Liker lys og skyggeeffektene. Flott lys på fuglen mot den mørke bakgrunnen! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hegra står fint fram mot det mørke terrenget bak, kvistene hører med, men ville klonet bort den lyse som går ned mot nebbet, skyggene er ok sålenge øyet går klar..og det gjør det. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Hegra står fint fram mot det mørke terrenget bak, kvistene hører med, men ville klonet bort den lyse som går ned mot nebbet, skyggene er ok sålenge øyet går klar..og det gjør det. Mvh Oddmund Som jeg skriver lenger opp så vil det nok bli forandringer hvis bildet skal brukes i en annen sammenheng. Men tvilsomt om det skjer for nå har det vært bortgjemt i 8 år før jeg plutselig fant på å ta det fram nå. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Du må ha opplevd mye på alle disse reisene dine! Spennende! De er kjekt å høre deg fortelle fra dem. Flott bilde forresten, jeg likte skyggene på fuglen. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Krabbehegre? Den står jo oppreist Bare tuller, et skarpt og flott innrammet bilde dette. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hei, Roar. Da jeg først så bildet, trodde jeg at krabbehegren var en skulptur, - fjærdrakten ser ut som kleber- eller sandstein ! Lyset faller fint på fuglen, og posituren er bra ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg