Gå til innhold

Green heron = Krabbehegre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Det ble et fint portrett av hegren der den står fint opplyst mot den mørke duse bakgrunnen.

Kanskje bare litt klonearbeid på de lyseste kvistene i overkant av bildet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Det ble et fint portrett av hegren der den står fint opplyst mot den mørke duse bakgrunnen.

Kanskje bare litt klonearbeid på de lyseste kvistene i overkant av bildet.

Mvh

Alec

Kanskje burde jeg heller ha klona nevnte kvister helt bort, Men lot altså det varierende lyset få spille i fred.

Men kan jo ha både mine egne tanker her og ditt forslag i bakhodet hvis dette gamle bildet en gang skal brukes i en annen sammenheng.

Roar

Lenke til kommentar

Dette er en hegre jeg ikke har sett i levendes live, og antakeligvis heller ikke så enkel å få fotografert. Uansett en fin positur på hegren, og på grunn av sollyset som skinner på den, skiller den seg ut mot en mørkere bakgrunn. At solen også reflekterer litt skygge fra greiner etc over kroppen er til å leve med.

Så håper jeg inderlig at du fortsetter på Bildekritikken, både med bildebidrag samt skarpe og treffsikre kommentarer framover.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Hegra står fint fram mot det mørke terrenget bak, kvistene hører med, men ville klonet bort den lyse som går ned mot nebbet, skyggene er ok sålenge øyet går klar..og det gjør det.

Mvh Oddmund

Som jeg skriver lenger opp så vil det nok bli forandringer hvis bildet skal brukes i en annen sammenheng.

Men tvilsomt om det skjer for nå har det vært bortgjemt i 8 år før jeg plutselig fant på å ta det fram nå.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...