mikkii Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 hvis du skal sende noet retur til komplet og du skal ha pengene tilbage for frakt godter de ikke at du kjøper frakt sedel på posten.no. fordi du ikke får papirkvittering... og den skal de ha for at du skal få dekket frakten Bestillingsbekreftelse og kvittering For bestillingsbekreftelse og kvittering gå til https://www.posten.no/bestilling/payments/3201 vil ikke ligge hele linken med navn ut her Dette er ikke en gydlig kvittering. Vi må ha foto av papirkvitteringen din.Med vennlig hilsenChrisSalg & Kundeservice Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Tror det er fleste tilfeller bedre å velge pickup point eller la komplett stå for frakten. Har selv fått både returlapp med sporingsnummer fra både cdon og komplett, men det er en stund siden. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Jeg velger komplett.no i hovedsak fordi jeg bor 20 min unna pickup point. Hadde jeg ikke hatt pickup point i nærheten så hadde jeg like gjerne brukt andre butikker. Returer leverer jeg bare på pickup point så ordner de returen. Regner med det er regnskapsmessige grunner til at de må ha bilde av kvittering. Regnskapsfører er svært nøye på slike ting, de kan ikke bare betale ut penger uten å ha en kvittering som tilfredsstiller visse krav. Endret 8. mai 2015 av OC-Freak Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 dette skrev de til meg da jeg sporte om retur frakt Du legger ut for returfrakt. Send mail til [email protected] med kvittering for frakt, legg ved bankkontonr og returnr så tilbakebetaler vi deg. Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 så burde de skrive at man ikke kan kjøpe frakt sedel online men kun i butikk. neste gang blir det kjøp på dustinhome.no eller netonnet.no de sender frakt sedel med i esken Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Dette er jo en gyldig kvittering som kommer opp hvis de klikker "skriv ut kvittering". Det står betalingsbekreftelse øverst. Ring til de og se om det hjelper. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg tviler på at de kan nekte dette. Elendig service av Komplett som prøver å sno seg unna. Klag evt videre til forbrukerombudet, du har krav på å få frakten dekket. Digitale kvitteringer er like gyldige som papirkvitteringer. F.eks. får man også digitale kvitteringer via Flytoget ved reise der, noe som er regnskapsmessig godkjent. Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Aldri hatt problemer med å scanne kvitteringa fra Bring og sende til komplett [email protected] Meget bra service fra min side 1 Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 jeg vil ikke bruke mer av min tid på dem for 155kr. men kommer nok ikke til å kjøpe mer fra dem Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 alt har ordnet seg, jeg tror vi har misforstået hverandre men alt er iorden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå