Gå til innhold

[Løst] advarsel om retur til komplett.no om de skal dekke frakt

Anbefalte innlegg

hvis du skal sende noet retur til komplet og du skal ha pengene tilbage for frakt godter de ikke at du kjøper frakt sedel på posten.no.

fordi du ikke får papirkvittering... og den skal de ha for at du skal få dekket frakten

Bestillingsbekreftelse og kvittering

For bestillingsbekreftelse og kvittering gå til https://www.posten.no/bestilling/payments/3201  vil ikke ligge hele linken med navn ut her

Dette er ikke en gydlig kvittering. Vi må ha foto av papirkvitteringen din.

Med vennlig hilsen
Chris
Salg & Kundeservice

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg velger komplett.no i hovedsak fordi jeg bor 20 min unna pickup point. Hadde jeg ikke hatt pickup point i nærheten så hadde jeg like gjerne brukt andre butikker.

Returer leverer jeg bare på pickup point så ordner de returen.

Regner med det er regnskapsmessige grunner til at de må ha bilde av kvittering. Regnskapsfører er svært nøye på slike ting, de kan ikke bare betale ut penger uten å ha en kvittering som tilfredsstiller visse krav.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at de kan nekte dette. Elendig service av Komplett som prøver å sno seg unna. Klag evt videre til forbrukerombudet, du har krav på å få frakten dekket.

Digitale kvitteringer er like gyldige som papirkvitteringer. F.eks. får man også digitale kvitteringer via Flytoget ved reise der, noe som er regnskapsmessig godkjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...