Wobbegong Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er to typer xp 2500! Hva er forskjellen på BOXED og BULK? Bortsett fra prisen hehe.. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 boxed vil si at det følger en vifte med prosessoren, og bulk er bare prosessoren.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det følger med kjøler hvis du velger boxed. Hvis du velger bulk, må du kjøpe en separat kjøler. edit: ser at en annen kom før meg, men det går jo ikke an å slette innlegg så... Lenke til kommentar
HAGA2 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 BOXED med CPU kjøler & vifte, BULK kun CPU Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Boxed versjonen har med cpu-fan. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg tror seriøst at han skjønner det når 4 stk svarer det samme! Og trådens navn er totalt ubrukelig! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg tror seriøst at han skjønner det når 4 stk svarer det samme! Alle svarte på samme tidspunkt ser du vel... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Var jeg deg ville jeg gått for BULK, ettersom vifta bare er god nok som papirstoppe... Med andre ord, den suger! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja, velg bulk og kjøp en skikkelig vifte og kjøleribbe utenom... Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg solgte nettopp min 2500+ Boxed! Med riktig bra kjølepasta klarte jeg og holde den nede i 31c IDLE Ikke så elendig som alle vil ha den til, men allikevel elendig Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg solgte nettopp min 2500+ Boxed!Med riktig bra kjølepasta klarte jeg og holde den nede i 31c IDLE Ikke så elendig som alle vil ha den til, men allikevel elendig Artig formulering får man si... Ikke så elendig, men elendig? 31 grader på idle cpu er ikke elendig, det er ikke mindre bra heller - det er rett og slett drit-bra! Så bra at jeg faktisk nekter å tro det! Langt bedre enn jeg får til med min CoolerMaster AERO 7+ i ren kobber, for å si det sånn Lenke til kommentar
southhome Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg solgte nettopp min 2500+ Boxed!Med riktig bra kjølepasta klarte jeg og holde den nede i 31c IDLE Ikke så elendig som alle vil ha den til, men allikevel elendig Artig formulering får man si... Ikke så elendig, men elendig? 31 grader på idle cpu er ikke elendig, det er ikke mindre bra heller - det er rett og slett drit-bra! Så bra at jeg faktisk nekter å tro det! Langt bedre enn jeg får til med min CoolerMaster AERO 7+ i ren kobber, for å si det sånn Boxed er helt ok, om du ikke skal klokke. Kjøleren er bedre enn sitt rykte og skifter man kjølepasta , så kjøler den faktisk ganske bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå