Torhild Jansen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Sulten. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Her tror jeg nok lys, skarphet, farger og detaljer satt på originalbildet. Men 250 mm. på den vesle tæljoksen krever nok cropping og det forringer kvaliteten. Her ville jeg forsøkt å dempe lyset og øke kontrasten noe på hele bildet med påfølgende opplysing separat av det gjengrodde sorte for å se om tegning kom der uten at grumset dukker opp. Jeg har erfaring for at folk liker å få ærlige kommentarer med forslag de kan prøve ut så jeg følger den linja. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Her tror jeg nok lys, skarphet, farger og detaljer satt på originalbildet. Men 250 mm. på den vesle tæljoksen krever nok cropping og det forringer kvaliteten. Her ville jeg forsøkt å dempe lyset og øke kontrasten noe på hele bildet med påfølgende opplysing separat av det gjengrodde sorte for å se om tegning kom der uten at grumset dukker opp. Jeg har erfaring for at folk liker å få ærlige kommentarer med forslag de kan prøve ut så jeg følger den linja. Roar Takk takk Roar, ja en ærlig kommentar setter jeg stor pris på mvh Torhild Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fine farger. Prøvde du Roars råd? Tror de var smarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg