Gjest member-296438 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Nok et fengslende bilde..... Stilig med det store sorte partiet på 3 av kantene. Linjer i "alle" Retninger. personen godt plassert i nest siste vindu/ramme og posituren sier meg at her er det SMS på gang..... Personen som "stryker forbi", antageligvis på innsiden, fikk en spesiell effekt, med den L formete hodeformen. Kanskje fra en annen planet... Konturene i ansiktet avslører at det er antageligvis en jordisk skapning på full fart gjennom bildet. Prøvde et kutt i toppen, der bildet ble avsluttet der det mørke partiet slutter....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Kreativ måte å ramme in personen utenfor på , samtidig som den andre haster uskarpt forbi og skaper liv i bidet . Flott i s/hv . Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Nok et fengslende bilde..... Stilig med det store sorte partiet på 3 av kantene. Linjer i "alle" Retninger. personen godt plassert i nest siste vindu/ramme og posituren sier meg at her er det SMS på gang..... Personen som "stryker forbi", antageligvis på innsiden, fikk en spesiell effekt, med den L formete hodeformen. Kanskje fra en annen planet... Konturene i ansiktet avslører at det er antageligvis en jordisk skapning på full fart gjennom bildet. Prøvde et kutt i toppen, der bildet ble avsluttet der det mørke partiet slutter....... Takk. Ja jeg testet såvidt nå og det kan være noe å hente på kutting her. Jeg går forbi her to ganger om dagen, og ser for meg at det skal være noe interessant å ta en dag, men det har ikke helt klaffet enda, greit nok dette her, men føler det kan bli mye bedre. Kreativ måte å ramme in personen utenfor på , samtidig som den andre haster uskarpt forbi og skaper liv i bidet . Flott i s/hv . Mvh Alec Tusen takk Alec! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jasså, har du endelig blitt bura inn nå? Skal slett ikke uttale meg om hvorvidt det var på tide. Fine linjer utafor sprinklene gir god spenning. Ser ingen grunn til beskjæring her - bare sett inn en trebeta i det hvite feltet oppe til høyre for det stæler så mye oppmerksomhet. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Jasså, har du endelig blitt bura inn nå? Skal slett ikke uttale meg om hvorvidt det var på tide. Fine linjer utafor sprinklene gir god spenning. Ser ingen grunn til beskjæring her - bare sett inn en trebeta i det hvite feltet oppe til høyre for det stæler så mye oppmerksomhet. Roar Ja, de kan bure meg inne, men får ikke stoppet meg i ta bilder. Tok et lite kutt for å få vekk lampa jeg, det er sant som både du og pentaxen sier - den tar litt mye oppmerksomhet. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 På v2 kunne du kanskje kuttet litt i bånn også? Ble kanskje litt mye svart i bånn, jeg vet ikke. kult åkkesom! 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Stilig! Godt fanget dette her. Du er dyktig til å finne motiver, men enda bedre til å finne naturlige og tilfeldige elementer som fungerer som rammer, i dette tilfellet de 6 forskjellige vinduene. Spennende med en fast og en bevegelig (som flytter seg fra en ramme til en annen) skikkelse. v1 på meg, lampen skapte en større dynamikk i mine øyne Endret 8. mai 2015 av WiRe 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 På v2 kunne du kanskje kuttet litt i bånn også? Ble kanskje litt mye svart i bånn, jeg vet ikke. kult åkkesom! Stilig! Godt fanget dette her. Du er dyktig til å finne motiver, men enda bedre til å finne naturlige og tilfeldige elementer som fungerer som rammer, i dette tilfellet de 6 forskjellige vinduene. Spennende med en fast og en bevegelig (som flytter seg fra en ramme til en annen) skikkelse. v1 på meg, lampen skapte en større dynamikk i mine øyne Takktakk! Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg