BWW Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noen som vet hvordan en fjerner tidligere Messenger bruker? Beskrivelse: Sitter på en pc som er min arbeidsplass, men en kollega har brukt Messenger på den. Dvs at jeg alltid får hennes Påloggingsvindu når Messenger starter. Min egen må jeg velge fra en nedtrekksliste? Hvordan kan jeg fjerne henne? Kan ikke se at Verktøy menyen gir meg den muligheten!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Regner med at du har Winxp. Da kan du gå inn på brukerkontoer og videre til administrere passord eller no... Da kommer det opp bla. hvilke Passport.net som er lagt inn på maskina... Mulig det er dette du må gjøre Lenke til kommentar
BWW Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jepp det var rett. Takk Ikke det mest avanserte spørsmålet fra meg, . Syntes det hadde vært logisk å kunne gjøre det fra selve Messenger, men den gang ei. .Net passport'en som jeg da måtte fjerne var den som ikke bar mitt navn, men var anonym. Stod bare .Net Passport. God helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå