johan kristian Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Grågås Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Flott actionbilde , skarpt og med fine farger. Noen vil kanskje etterlyse mer rom foran gåsen samt en annen fluktretning . Jeg synes det er flott slik det er og at det ikke alltid er nødvendig å speilvende for å endre på bildet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Ved første blikk på thumben måtte jeg lete etter hodet, men fant det jo. Herlig take off bilde dette. Lys, skarphet med frys, farger og detaljer er det ingenting å si på. Men jeg kunne tenkt meg litt mer luft til venstre hvis du har. Et lite kutt til høyre er jo også mulig her. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fint "take off" bilde, og speilingen i vannet fra gåsa gjør ikke bildet dårligere. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Kjempestilig bilde! Men som Roar sier: litt mer luft forran hadde gjort susen! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fint actionbilde. Som Roar nevner så jeg ikke hode med en gang. Hilsen Rune Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Takk til alle...igjen. Flott med tilbakemeldinger. Ville få med første "plasket" derfor er gåsa kanskje litt for mye til venstre. Prioritering.... ???? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Mye som stemmer veldig bra her, lys, skarphet og speiling. Men kunne tenke meg litt mer luft foran og bittelitt mer under. Dessuten trekker en ganske rotete for- og bakgrunn litt ned (med det er jo ikke akkurat din feil...) Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Et flott bilde tatt akkurat i rette øyeblikk. Bildet har fine farger, god skarphet og en fin beskjæring. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Ok awesnes. Takk Torbjørn :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg