Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Operert for idrettsbrokk for 1.5 uke siden, lyskesmertene tilbake etter dag 7

Skostativ

Anbefalte innlegg

Jeg ble operert for idrettsbrokk for 1.5 uke siden. Den første uken kjente jeg ikke noe annen smerte enn der inngrepet var gjort. Men etter 7 dager så kom noe lignende den lyskesmerten jeg hadde før operasjon tilbake i en viss grad, og da hadde jeg bare sittet på sofaen hele uka. Så er dette et tegn på at operasjonen ikke gikk som den skulle? Eller er dette vanlig, før det igjen blir bedre om x antall uker?

Noen her som har blitt operert og kan fortelle hvordan utviklinga for dere var etter operasjon?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hi,

I had operation on March 16. But, still have problem. Hope you might be recovering. Are you following the doctor og physiotherapist. That is the most important. By the way where did you take the surgery? I couldn't find any surgeon here so, had to travel to Denmark. Ironically, the surgeon didn't provide me any guidance about rehab. He said that I would recover in 6 weeks, but nothing such happened. You have to very careful and patient.

Keep on providing your progress. We may help each other.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...