Gjest member-296438 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Studentene.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 En som studerer og får faglig input fra bøker , den andre studerer den rødkledde kvinnen. Han ser sikkert mer av henne enn vi gjør. Kreativ ide. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Enig med Alec. Fin hverdagshistorie dette. Kledelig med farger til en forandring. Henning Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hei, Pentaxen. Tittelen og ikke minst følgeteksten er med på å gi bildet en "løssluppenhet" som får fram smilet Et slikt bilde er en god start på dagen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Joda, beskrivende og fortellende i vanlig god Pentaxen stil. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Næææh, gatemotiv i farger? Fint utsnitt og komp. Men min vane tro tillater jeg meg et par kosmetiske bemerkninger der jeg bl.a. ville kutta såpass oppe at det urolige som stikker ut mot venstre oppe på den røde kåpa forsvinner for da forsvinner samtidig et par uromomenter øverst på den grønne tavla også. Et ørlite venstrekutt så ramma skjærer så vidt inne i det grønne feltet på tavla slik at den mørke stripa i bildekant blir borte vil nok også høyne bildet. Noen ganger er slike småting viktig for bildet - men det er slikt som man lett overser under redigeringa. Det er der bildekritikksidene med flere par øyne kommer inn og korrigerer. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Enig med Roar i kuttene her, ellers er det jo flott at de har fått nesa ut av telefonen og konsenterer seg om noe viktig.. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Takker for fine kommentarer og input:-) Ser at et lite kutt hadde forbedret bildet. Æ må skjærpe mæ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg