Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Torvalmenningen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fin serie om det pulserende liv midt på dagen i storbyen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Det som er litt moro, synes jeg, er at bilder fra norske "storbyer" så ofte får med skog og fjell i bakgrunnen. Har tatt noen bilder i Trondheim sentrum, og det slår meg alltid hvor kort vei det er til skogen. Våre "storbyer" er (heldigvis) ikke så store. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger- Ragnar og Roar . Er enig i at "storbyene" våre er mer enn store nok. Skal vi oppleve virkelige storbyer får vi heller reise utenlands. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Joda, velkjente motiver dette. men har ikke vært der siden 2006 så kanskje på tide å få med meg mitt firehjulsdrevne kjøretøy med joystick og toppfart 10 km/t og ta en tur. Fin serie i svarthvit der nok den første ble valget hvis jeg måtte velge bare en. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fin dokumentasjon på hverdagslivet en lørdag. Likte godt skyene...de var fine og gav ekstra liv i bildet. Av og til blir bilder mislykket pga at motivet havner i skyggen uten at du tenkte så mye over det akkurat i knipseøyeblikket. Her gikk det bra da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Roar og Helene . Du må gjerne besøke Bergen Roar , men da bør vel helst turen foregå i et noe raskere kjøretøy. og som slipper for mange ladepauser. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg