smort1 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 En helt vanlig dag i Molde sentrum! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Så hjemmekoselig! har traska mye i gatene der...og råna rundt torget i gamledager når det var lov og handla på bussen som stod der om kvelden... Koselig bilde for min del. Fint og litt uvanlig utsnitt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Så hjemmekoselig! har traska mye i gatene der...og råna rundt torget i gamledager når det var lov og handla på bussen som stod der om kvelden... Koselig bilde for min del. Fint og litt uvanlig utsnitt. Takker, Helene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Kanskje burde jeg lagt ut et gatebilde fra Oslo i dag så hadde det blitt enda større geografisk spredning for dette er det tredje gatebildet fra en av tre forskjellige byer i dag. Dere får importere noen gatemusikanter - også utenom jazzfestivalen. Det trekker folk. I Oslo klaget handelstanden på Karl Johan til politiet på gatemusikantene fordi folk stimlet sammen ute foran butikkene. men så etter hvert oppdaget de at når det var en gatemusikant utenfor og folk stoppet opp så så de også i utstillingsvinduet og kom inn i butikken istedenfor å strene rett forbi. Da fikk pipa en annen låt. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Kanskje burde jeg lagt ut et gatebilde fra Oslo i dag så hadde det blitt enda større geografisk spredning for dette er det tredje gatebildet fra en av tre forskjellige byer i dag. Dere får importere noen gatemusikanter - også utenom jazzfestivalen. Det trekker folk. I Oslo klaget handelstanden på Karl Johan til politiet på gatemusikantene fordi folk stimlet sammen ute foran butikkene. men så etter hvert oppdaget de at når det var en gatemusikant utenfor og folk stoppet opp så så de også i utstillingsvinduet og kom inn i butikken istedenfor å strene rett forbi. Da fikk pipa en annen låt. Roar Takker, Roar! Ja, det er bare å legge ut gatebilde fra Oslo... Mht. gatemusikere, så "tåles" de i jazzfestivaluka, men butikkansatte synes fort det blir ganske så enerverende og plagsomt med mer eller mindre gjentakende strofer på mer eller mindre stemte instrumenter og av mer eller mindre musikalske utøvere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg