Gå til innhold

Uvedkommen adgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Må bare si meg imponert over kreativiteten i valg av motiver.:-) Her hadde de aller fleste gått rett forbi....men jeg håper jeg er en av de som ville stoppet opp. Kanskje en av grunnene til at jeg liker dette:-)

Tøff skarphet og komp, med hærlig perspektiv. Flotte farger, selv for en s/hv fantast som meg:-)

Knallbra Endre!

Lenke til kommentar

Så hyggelig å høre!

Jeg er veldig glad for at jeg var alene på byggeplassen. Ser kanskje litt rart ut å sitte på rumpa med hodet klistret inn til et kamerahus en torsdagskveld! :-)

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det å elske svart/hvitt. Jeg må nesten presse meg selv til å ikke gjøre det om hver eneste gang!

Lenke til kommentar

Her ville jeg ha utelatt alt over det sorte feltet på oversiden av graffitien allerede i eksponeringen for da ville kanskje graffitien også vært skarp.

Uten det uvesentlige bak blir det likevel en god komp.

Kanskje kunne du hatt med litt mer nede i front og fått

linja som ender i hjørnet rent ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet hvilket kunne økt spenningen i bildet.

Den røde kanna i front bryter fint med resten og skaper faktisk dybde i bildet.

Roar

Lenke til kommentar

Her ville jeg ha utelatt alt over det sorte feltet på oversiden av graffitien allerede i eksponeringen for da ville kanskje graffitien også vært skarp.

Uten det uvesentlige bak blir det likevel en god komp.

Kanskje kunne du hatt med litt mer nede i front og fått

linja som ender i hjørnet rent ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet hvilket kunne økt spenningen i bildet.

Den røde kanna i front bryter fint med resten og skaper faktisk dybde i bildet.

Roar

Jeg er litt usikker på hva du mener her. Men jeg ønsket at kanna skulle være i fokus mens det andre skulle flyte ut.

Om jeg forstår deg riktig hadde du ønsket noe som dette:

Få med mer foran kanna og kutte vekk det som er ovenfor grafittien og samtidig bruke en mindre lukker for å få hele komposisjonen skarp?

Jeg er fortsatt uerfaren når det kommer til å komponere bilder. Jeg har ofte en tanke med bildet som ikke alltid kommer ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...