endrefisken Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Uvedkommen adgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Må bare si meg imponert over kreativiteten i valg av motiver.:-) Her hadde de aller fleste gått rett forbi....men jeg håper jeg er en av de som ville stoppet opp. Kanskje en av grunnene til at jeg liker dette:-) Tøff skarphet og komp, med hærlig perspektiv. Flotte farger, selv for en s/hv fantast som meg:-) Knallbra Endre! Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Så hyggelig å høre! Jeg er veldig glad for at jeg var alene på byggeplassen. Ser kanskje litt rart ut å sitte på rumpa med hodet klistret inn til et kamerahus en torsdagskveld! :-) Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det å elske svart/hvitt. Jeg må nesten presse meg selv til å ikke gjøre det om hver eneste gang! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Her ville jeg ha utelatt alt over det sorte feltet på oversiden av graffitien allerede i eksponeringen for da ville kanskje graffitien også vært skarp. Uten det uvesentlige bak blir det likevel en god komp. Kanskje kunne du hatt med litt mer nede i front og fått linja som ender i hjørnet rent ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet hvilket kunne økt spenningen i bildet. Den røde kanna i front bryter fint med resten og skaper faktisk dybde i bildet. Roar Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Her ville jeg ha utelatt alt over det sorte feltet på oversiden av graffitien allerede i eksponeringen for da ville kanskje graffitien også vært skarp. Uten det uvesentlige bak blir det likevel en god komp. Kanskje kunne du hatt med litt mer nede i front og fått linja som ender i hjørnet rent ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet hvilket kunne økt spenningen i bildet. Den røde kanna i front bryter fint med resten og skaper faktisk dybde i bildet. Roar Jeg er litt usikker på hva du mener her. Men jeg ønsket at kanna skulle være i fokus mens det andre skulle flyte ut. Om jeg forstår deg riktig hadde du ønsket noe som dette: Få med mer foran kanna og kutte vekk det som er ovenfor grafittien og samtidig bruke en mindre lukker for å få hele komposisjonen skarp? Jeg er fortsatt uerfaren når det kommer til å komponere bilder. Jeg har ofte en tanke med bildet som ikke alltid kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg