vidor Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Hadde aldri blitt værende i et så kontrollerende nytt forhold. Hun trenger hjelp, og om du trenger frihet og utøver det blir det en evig konflikt som ikke gagner noen av dere. Det er en kneik å komme over tapet og den smerten du påfører henne, men her må du også tenke på deg selv. Hvis du har troen på et forhold må du være tålmodig og taktisk og hun må være villig til å gå i terapi. Dette tar tid. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 typisk mannfolk som kommer med "løøøp hun er gaaal". dere har vært sammen i EN måned.. om hun er usikker så vil hun trenge mer tid til å stole på deg. gi hun informasjonen hun trenger og la henne bli trygg. hun vil mest sannsynlig ikke kontrollere deg men bare være sikker og det er ingenting galt med det. etterhvert setter du grenser for hva du tolererer og når hun er tryggere så er det lettere for henne å gå med på det. ikke vær så streng med hu, det kan hende hun har opplevd noe som gjør at hun er slik. eller at hun har hørt rykter om deg eller noe sånt før og er derfor usikker.. Anonymous poster hash: 87db3...ad0 Jeg har ikke planer om å være en person sin slave i den tiden en jente trenger på å stole på meg. Han får ikke gjøre slik han selv vil, da er det noe alvorlig i veien med forholdet. mange jenter i forhold kan lett sette grenser om de tror det er greit, da er det hans ansvar og prate med henne og sette grenser. de må bli enige om hva de tolererer og ikke, ikke "løpe fordi hun er gal". for mange er det kun i begynnelsen til de får tillit og han må bestemme seg om det er verdt det eller ikke. Anonymous poster hash: 87db3...ad0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 typisk mannfolk som kommer med "løøøp hun er gaaal". dere har vært sammen i EN måned.. om hun er usikker så vil hun trenge mer tid til å stole på deg. gi hun informasjonen hun trenger og la henne bli trygg. hun vil mest sannsynlig ikke kontrollere deg men bare være sikker og det er ingenting galt med det. etterhvert setter du grenser for hva du tolererer og når hun er tryggere så er det lettere for henne å gå med på det. ikke vær så streng med hu, det kan hende hun har opplevd noe som gjør at hun er slik. eller at hun har hørt rykter om deg eller noe sånt før og er derfor usikker.. Anonymous poster hash: 87db3...ad0 Jeg har ikke planer om å være en person sin slave i den tiden en jente trenger på å stole på meg. Han får ikke gjøre slik han selv vil, da er det noe alvorlig i veien med forholdet. mange jenter i forhold kan lett sette grenser om de tror det er greit, da er det hans ansvar og prate med henne og sette grenser. de må bli enige om hva de tolererer og ikke, ikke "løpe fordi hun er gal". for mange er det kun i begynnelsen til de får tillit og han må bestemme seg om det er verdt det eller ikke. Anonymous poster hash: 87db3...ad0 "Hun sier jeg bare må gjøre ting hun er ok med." Den setningen er nok for meg. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Til trådstarter: Har vært i samme situasjon som dama di, og kan fortelle deg at slik kontrollering er en usikkerhet som er ganske vanlig blant folk. Verken du eller henne er tjent med denne kontrolleringen, og den vil over tid forpeste forholdet deres. Garantert. Hvordan du velger å løse situasjonen er opp til deg.. kanskje det funker for deg å prate med henne? For meg ble løsningen å bli dumpa. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå