DAE Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, tenkte å starte en tråd her for å vise frem det jeg lager!Håper på konstruktiv tilbakemeldinger, om det er noen som gidder!Første låt ut: Setter som sagt veldig pris på tilbakemeldinger, ris er like bra som ros!-DAE 1 Lenke til kommentar
DAE Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Kom gjerne med noe konstruktivt=) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Bruker du FL Studio? Lenke til kommentar
DAE Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 ja lager du musikk? Lenke til kommentar
hallelaja Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Veldig fengende låter du lager!Det kan hende at dette egentlig ikke er ett problem, men det høres ut som du trenger å rydde i frekvensene dine. Høres rotete ut og litt rydding kunne fått låten til å bli mye fetere. Jeg ville tuklet litt med master faderen også for å skape litt dynamikk på droppen. Altså -3 db eller noe på versene slik at når droppen kicker så blir den høyere.Kan være det med freq ikke er reelt, fordi det er lastet opp på youtube. Som er kjent for sin elendige codeq.....Du har absolutt talent! 2 Lenke til kommentar
DAE Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Veldig fengende låter du lager! Det kan hende at dette egentlig ikke er ett problem, men det høres ut som du trenger å rydde i frekvensene dine. Høres rotete ut og litt rydding kunne fått låten til å bli mye fetere. Jeg ville tuklet litt med master faderen også for å skape litt dynamikk på droppen. Altså -3 db eller noe på versene slik at når droppen kicker så blir den høyere. Kan være det med freq ikke er reelt, fordi det er lastet opp på youtube. Som er kjent for sin elendige codeq..... Du har absolutt talent! Tusen takk for tilbakemelding, og beklager sent svar. Merker selv det mangler noe og trur er inne på noe! Igjen takk for hjelp Lenke til kommentar
hallelaja Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ny låt. Kicken høres litt for slapp ut, ville tatt en annen kick med mer bass i. Her er en låt jeg har laget http://www.tv2.no/thestream/auditions/entry/22628036/nye Lenke til kommentar
DAE Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Lenge siden sist nå, hadde satt pris på om noen kunne kommet med tilbakemelding på den her. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå