Gå til innhold

I kveld er det lov å være hore - ytringsfrihet?


Anbefalte innlegg

Hei - igjen!

 

Det er en gruppe russ som har laget kontroversielle låter der de blant annet oppfordrer til voldtekt mener noen. Jeg mener dette ikke er kontroversiell i et vestlig samfunn og ser ikke hvorfor det skal være diskriminerende å si i kveld er det lov å være hore - det er vel ikke å legge skjul på at dette er tilfelle.

 

 

Hva tenker dere?

 

Edit: Lenke til videoen. 

 

 

Personlig likte jeg denne best:

 

Endret av Sommerstund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Det er en artist som har laget kontroversielle låt for russ, fordi russen selv har bestilt dem. En side av russen mener at ting har gått for langt, en annen side kniver om å ha mest klikk på låtene sine, og Tix & The Pøssy Project ler hele veien til banken. Fortjener ikke mediadekning i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det er en artist som har laget kontroversielle låt for russ, fordi russen selv har bestilt dem. En side av russen mener at ting har gått for langt, en annen side kniver om å ha mest klikk på låtene sine, og Tix & The Pøssy Project ler hele veien til banken. Fortjener ikke mediadekning i det hele tatt.

 

Helt enig. Det er gammelnytt for meg. En del av russen bruker russetiden for sex og alkohol, men andre russ ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke oppstyret, hva skal de som er i mot det gjøre med det? Gjøre russelåter ulovlige? De fleste forstår vel at det ikke er meningen at det skal bli tatt seriøst på noen som helst måte.

 

Det er sant. Det er noen jenter som mener at dette oppfordrer russeguttene til voldtekt. Det være støttende for en jente som var utsatt for voldtekt i russetiden, av den hensyn forby en russelåt?

Endret av Sommerstund
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Skjønner ikke oppstyret, hva skal de som er i mot det gjøre med det? Gjøre russelåter ulovlige? De fleste forstår vel at det ikke er meningen at det skal bli tatt seriøst på noen som helst måte.

 

Hva tenker du om denne sangen, er den litt overkant? 

 

 

 

Hysterisk morsom, disser pappakulturen og unødvendig pengebruk; les. HC-medlemskap (betale for ingen verdier), pappa betaler for bordell, osv. 

 

"Pappa!, jeg knulla en jente på tryvann; Bra jobba sønn!, Typen liker det ikke; Gi han litt spenn og pul henne en gang til; JEG ELSKER PAPPA" haha fy faen jeg elsker den strofen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

og Tix & The Pøssy Project ler hele veien til banken. 

Fatter ikke at noen betaler 60k for noe sånt skvip

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

og Tix & The Pøssy Project ler hele veien til banken. 

Fatter ikke at noen betaler 60k for noe sånt skvip

 

 

Se på det som reklame, reklame er knalldyrt, og knallviktig. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

 

og Tix & The Pøssy Project ler hele veien til banken. 

Fatter ikke at noen betaler 60k for noe sånt skvip

 

 

Se på det som reklame, reklame er knalldyrt, og knallviktig. 

 

 

Knall viktig for hvem? Ikke for samfunnet ihvertfall.

 

AtW

 

 

Den som ønsker populæritet naturligvis.

Lenke til kommentar

Klarer ikkje heilt å la meg provosere av dette.

 

Russen har alltid tatt på seg oppgåva med å lage oppstyr i det etablerte samfunnet. At dei lager dårlige russelåter er ikkje akkurat det verste dei kunne ha gjort.

 

Dei som ser referanser til voldtekt i tekstane har nok lagt mykje meir tankevirksomheit til grunn enn dei som laga teksta.

 

Eg kan ikkje sjå at tekstane handler om noke anna enn at det i russetida er lov å gjere dumme ting som å drikke for mykje, ha uforpliktande sex og ellers ikkje la seg kneble av kva samfunnets normer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke oppstyret, hva skal de som er i mot det gjøre med det? Gjøre russelåter ulovlige? De fleste forstår vel at det ikke er meningen at det skal bli tatt seriøst på noen som helst måte.

 

Det er sant. Det er noen jenter som mener at dette oppfordrer russeguttene til voldtekt. Det være støttende for en jente som var utsatt for voldtekt i russetiden, av den hensyn forby en russelåt?

 

Synes det ville vært tåpelig. Da kan man like så godt forby "Rap God" av Eminem for at det kan støte homofile, men det er selvfølgelig ikke noe man diskuterer.

Lenke til kommentar

Synes dem som lar seg provosere av dette har misforstått kraftig og har manglende forståelse. 

 

Russen tar ikke disse sangene seriøst, for mange er det bare en morsom spøk og ikke representativt for noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Sangen har jo ingen som helst mening, de som virkelig blir provosert av sangen burde se litt i seg selv. Personlig syns jeg at dette er det dummeste jeg har hørt på lenge, men så er jo dette min mening da ;)

Endret av Slettet-7WVSGN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

og Tix & The Pøssy Project ler hele veien til banken. 

Fatter ikke at noen betaler 60k for noe sånt skvip

 

 

Se på det som reklame, reklame er knalldyrt, og knallviktig. 

 

Reklame for hvem? En russebil? De får nada ut av det etter sommeren, der bussen deres selges med gigant tap.

 

Det blir garantert noen fete uker for de fremover, men det er drøyt hvor mye penger folk gidd å kaste vekk på russetiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...