Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Selfridges Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Nå trodde jeg du hadde drevet fasadeklatring.... Flotte utsnitt av denne ærverdige og staselige bygningen. Fin info du kom med. Gøy og få være med på London turen din og omvisningene på all denne ærke Engelske arkitekturen/severdighetene. Ha en fin kveld "with a touch of class" Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Min bedre halvdel og venninner har nettopp vært i London, og også besøkt det ærverdige og berømte stedet. Tror ikke det ble noe storhandel på disse heller ! Ellers er fin bildeserie dette. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Nå trodde jeg du hadde drevet fasadeklatring.... Flotte utsnitt av denne ærverdige og staselige bygningen. Fin info du kom med. Gøy og få være med på London turen din og omvisningene på all denne ærke Engelske arkitekturen/severdighetene. Ha en fin kveld "with a touch of class" Hehe, blir nok mer London etterhvert... koselig å ha noen å dele det med også! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Min bedre halvdel og venninner har nettopp vært i London, og også besøkt det ærverdige og berømte stedet. Tror ikke det ble noe storhandel på disse heller ! Ellers er fin bildeserie dette. Vennlig hilsen Ragnar Ikke så nøye med handelen, når opplevelsen er stor! Takk for koselig kommentar Ragnar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Fin billedserie av det vi kun har sett på tv , flotte farger og masse fine detaljer . Det er ikke vanskelig å forstå at man går fotografisk bananas i en by som London. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Fin billedserie av det vi kun har sett på tv , flotte farger og masse fine detaljer . Det er ikke vanskelig å forstå at man går fotografisk bananas i en by som London. Mvh Alec Hei Alec! Lett å bli revet med i London ja. Fryktelig mye fin arkitektur, både steingammel og også den splitter nye, og artig å se hvordan gammelt og nytt på en måte kler hverandre. Hyggelig med innspill fra deg i dag også! Jeg er ikke så flink å kommentere nå om dagene, jeg har det fo travelt med andre ting. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hei, Helene. En fin bildeserie, og en følgetekst som gir god informasjon om en britisk varehuskjede som i hvert fall jeg aldri har hørt om ! V1 kan gi inntrykk av at varehusbygningen er mer gedigen både i størrelse og utførelse enn for eksempel hovedbygningen ved Universitetet i Oslo sentrum ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fint utsnitt i skråvinkel nedenfra med linje og element ut både i nedre venstre hjørne og oppe i øvre høyre - he he. Vet jo ikke hvilke muligheter du hadde - bare nevner det uten at jeg får noen som helst fnatt av den grunn. Antagelig ville jeg også klonet vekk elementet som skaper en trekant nede i høyre hjørnet også og latt den store rektangulære flata gå helt ut hvilket gjør det litt roligere der. Men bevares en herlig arkitektur og et fint utsnitt okke som. Fint med litt ekstra opplysninger i V2 og V3 også. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Hei, Helene. En fin bildeserie, og en følgetekst som gir god informasjon om en britisk varehuskjede som i hvert fall jeg aldri har hørt om ! V1 kan gi inntrykk av at varehusbygningen er mer gedigen både i størrelse og utførelse enn for eksempel hovedbygningen ved Universitetet i Oslo sentrum ! M v h Albert. Fint utsnitt i skråvinkel nedenfra med linje og element ut både i nedre venstre hjørne og oppe i øvre høyre - he he. Vet jo ikke hvilke muligheter du hadde - bare nevner det uten at jeg får noen som helst fnatt av den grunn. Antagelig ville jeg også klonet vekk elementet som skaper en trekant nede i høyre hjørnet også og latt den store rektangulære flata gå helt ut hvilket gjør det litt roligere der. Men bevares en herlig arkitektur og et fint utsnitt okke som. Fint med litt ekstra opplysninger i V2 og V3 også. Roar Heisann Albert og Roar! Takk for hyggelige kommentarer! Virkelig et stort og flott bygg dette her. I ground floor så kommer man rett inn i parfymeavdelingen....jeg trodde ikke det fantes så mange parfymesorter i verden! Ble tørr i halsen av det.. Når det gjelder linjer ut i hjørnene så er det et bevisst valg oppe i høyre hjørne (i venstre nede brydde jeg meg ikke for der var så mye likevel) jeg måtte kompromisse litt for å rydde litt i kantene og for å ikke ødelegge dekoren på søyler og forskjellig. Syntes ikke det gjorde så mye, for det foregikk så mye likevel i bildet. Men regnet med at du så det og ville kommentere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg