Torbjørn Milje Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Det er sene kvelden nå - God natt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, Torbjørn. Et stemningsfullt og vakkert bilde, og baugen på de to båtene glir naturlig inn i sammenhengen og forteller at dette er et levende kystmiljø ! Det er flott lys i bildet, og til tross for reflekser i vannet og litt motlys, er eksponeringen meget bra ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Fint utsnitt, og motlysbilder av denne typen er effektfulle, støtter ellers Albert sin vurdering av bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Grei komp med god dybde her. Det urolige på utsiden av båten nede i høyre hjørnet ville jeg klona bort og latt tauet gå rent ut på nedre ramme og skape linje og spenning. Hvorvidt du kanskje skulle dempa litt på det store hvite hølet oppe i skya for du sjøl avgjøre, men jeg merker at venstre øyet stadig vekk vil litt oppi der. Jeg pirker litt på småtingene så ser du det kanskje sjøl etter hvert uten at det blir nødvendig for meg å skrive om det. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Tusen takk til dere alle for hyggelige og fine kommentarer Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg