jenta89 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Tja, du kan jo fikse biffen på egen hånd. Hva er det som virkelig tenner deg? Smør deg inn med olje, bruk en svær buttplug, fest en vibrator på klitten og bind deg selv fast i senga med en release-mekanisme på en halvtime? Jeg bare kaster ut forslag her. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Det må jeg innrømme ikke var dumme forslag. Selv om jeg har prøvd mange av de allerede uten spesiell virkning. Blir faen meg like fort kåt igjen uansett hvor mange ganger jeg kommer Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Det må jeg innrømme ikke var dumme forslag. Selv om jeg har prøvd mange av de allerede uten spesiell virkning. Blir faen meg like fort kåt igjen uansett hvor mange ganger jeg kommer Det ville jeg tatt som en utfordring hvis det kom fra ei lekevenninne av meg. Det er alltids mulig å teste sånne ting. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 annet enn psykiske lidelser. Hvilke lidelser? Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 annet enn psykiske lidelser. Hvilke lidelser? Angst og depresjoner Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Det må jeg innrømme ikke var dumme forslag. Selv om jeg har prøvd mange av de allerede uten spesiell virkning. Blir faen meg like fort kåt igjen uansett hvor mange ganger jeg kommer Det ville jeg tatt som en utfordring hvis det kom fra ei lekevenninne av meg. Det er alltids mulig å teste sånne ting. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Hvordan ville du gått frem da? Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 annet enn psykiske lidelser. Hvilke lidelser? Angst og depresjoner Vet ikke om det er relevant, men hypomani kan gi økt lyst. Vanlige depresjoner og angst demper ofte sex-lyst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Hvordan ville du gått frem da? Med utgångspunkt i det scenariet jeg beskrev, ville du fått et kodeord og med mindre jeg hørte kodeordet ville jeg bare latt deg ligge der og komme. Så skulle vi sett om du klarte å stå oppreist etterpå, langt mindre fortsatt være kåt. Dette er noe jeg personlig fint kunne gjort sammen med noen, gitt at kjemi og tiltrekning var til stede. Å selv få noe igjen i form av seksuelle tjenester ville ikke en gang vært et krav (men en bonus ville det nok vært ) - adrenalinrushet av å ha den makten ville vært nok for meg. Og igjen, for å være litt seriøs, denne typen ting krever høy grad av tillit og kommunikasjon mellom de to partene. Er det verdt det? Absolutt! Jeg vet ikke hvor i landet du befinner deg, men hvis denne typen ting er av interesse for deg så kan jeg anbefale deg å melde deg inn i en lokal BDSM-forening. Jeg holder til i Stavanger-regionen, og her er det Rogaland BDSM klubb som er den lokale grupperingen for kinkstere. I slike klubber er sjansen større for at du møter noen som synes slike ting er morsomme enn det den er på byen eller i hverdagen for øvrig. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 annet enn psykiske lidelser. Hvilke lidelser? Angst og depresjoner Vet ikke om det er relevant, men hypomani kan gi økt lyst. Vanlige depresjoner og angst demper ofte sex-lyst. Dette stemmer ikke med meg og hva man har funnet ut via depresjonene mine o.l. så langt, men absolutt godt tenkt. Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hvordan ville du gått frem da? Med utgångspunkt i det scenariet jeg beskrev, ville du fått et kodeord og med mindre jeg hørte kodeordet ville jeg bare latt deg ligge der og komme. Så skulle vi sett om du klarte å stå oppreist etterpå, langt mindre fortsatt være kåt. Dette er noe jeg personlig fint kunne gjort sammen med noen, gitt at kjemi og tiltrekning var til stede. Å selv få noe igjen i form av seksuelle tjenester ville ikke en gang vært et krav (men en bonus ville det nok vært ) - adrenalinrushet av å ha den makten ville vært nok for meg. Og igjen, for å være litt seriøs, denne typen ting krever høy grad av tillit og kommunikasjon mellom de to partene. Er det verdt det? Absolutt! Jeg vet ikke hvor i landet du befinner deg, men hvis denne typen ting er av interesse for deg så kan jeg anbefale deg å melde deg inn i en lokal BDSM-forening. Jeg holder til i Stavanger-regionen, og her er det Rogaland BDSM klubb som er den lokale grupperingen for kinkstere. I slike klubber er sjansen større for at du møter noen som synes slike ting er morsomme enn det den er på byen eller i hverdagen for øvrig. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Holder til i en mindre plass i Sør-Trøndelag. Skal på flyttefot, hvor og når er enda ikke fastsatt. Jeg kunne absolutt ha blitt med på noe slikt! Jeg er kinky og mye jeg kunne tenkt meg å prøvd. Send meld om du vil det, kan man heller diskutere det der enn å spamme her. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg