jenta89 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Overvekten kan du da alltids gjøre noe med? Bra for helsa, bra for sexlivet. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Overvekten kan du da alltids gjøre noe med? Bra for helsa, bra for sexlivet. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Tar du legemidler med bivirkning: vektøkning? Hvor mange kalorier inntar du iløpet av en normal uke? (tell dem). Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Overvekten kan du da alltids gjøre noe med? Bra for helsa, bra for sexlivet. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Tar du legemidler med bivirkning: vektøkning? Hvor mange kalorier inntar du iløpet av en normal uke? (tell dem). Tar ingen legemidler som gir vektøkning. Jeg spiser nesten ikke mat lengre, pga. mangel på matlyst. Dette har foregått i mange år, gikk sånn halvveis greit da jeg gikk på dietter osv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Overvekten kan du da alltids gjøre noe med? Bra for helsa, bra for sexlivet. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Tar du legemidler med bivirkning: vektøkning? Hvor mange kalorier inntar du iløpet av en normal uke? (tell dem). Tar ingen legemidler som gir vektøkning. Jeg spiser nesten ikke mat lengre, pga. mangel på matlyst. Dette har foregått i mange år, gikk sånn halvveis greit da jeg gikk på dietter osv. Men hvor mange kalorier, helt eksakt. Har du tatt blodprøver på alt det vanlige å sjekke, da kanskje spesielt stoffskifte? Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Overvekten kan du da alltids gjøre noe med? Bra for helsa, bra for sexlivet. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Tar du legemidler med bivirkning: vektøkning? Hvor mange kalorier inntar du iløpet av en normal uke? (tell dem). Tar ingen legemidler som gir vektøkning. Jeg spiser nesten ikke mat lengre, pga. mangel på matlyst. Dette har foregått i mange år, gikk sånn halvveis greit da jeg gikk på dietter osv. Men hvor mange kalorier, helt eksakt. Har du tatt blodprøver på alt det vanlige å sjekke, da kanskje spesielt stoffskifte? Teller ikke kalorier da jeg nesten ikke spiser. Tatt alle de vanlige prøvene, samt både urin og avføringsprøver. Pluss en del andre jeg ikke vet hva er. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvor mye sover du? Spiser du næringsrik mat? Mangler du viktige mineraler eller vitaminer i kostholdet? Mye som kan gå galt med helsa skal du vite.. Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hvor mye sover du? Spiser du næringsrik mat? Mangler du viktige mineraler eller vitaminer i kostholdet? Mye som kan gå galt med helsa skal du vite.. Sover svært lite da jeg sliter med søvn. Mangler ikke vitaminer osv. Siden jeg spiser får i meg lite næringsrik mat. Å jeg vet at det er mye som kan gå galt med helsa, ikke født i går. men i følge prøvene jeg tatt, senest i fjor så er det ingenting galt og har heller ingen mangler. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hvor mye sover du? Spiser du næringsrik mat? Mangler du viktige mineraler eller vitaminer i kostholdet? Mye som kan gå galt med helsa skal du vite.. Sover svært lite da jeg sliter med søvn. Mangler ikke vitaminer osv. Siden jeg spiser får i meg lite næringsrik mat. Å jeg vet at det er mye som kan gå galt med helsa, ikke født i går. men i følge prøvene jeg tatt, senest i fjor så er det ingenting galt og har heller ingen mangler. Mange ting som ikke vises på prøver, prøver kan også være feil. Hvis du har problemer med å sovne anbefaler jeg å spørre legen om å få prøve circadin (melatonin), det har hjulpet meg masse, og kan hjelpe deg. Det har vært noen oppslag nylig om at dette ikke er bra at de gir så mye av, men det er relativt harmløst og selges uten presept i for eks. USA. Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hvor mye sover du? Spiser du næringsrik mat? Mangler du viktige mineraler eller vitaminer i kostholdet? Mye som kan gå galt med helsa skal du vite.. Sover svært lite da jeg sliter med søvn. Mangler ikke vitaminer osv. Siden jeg spiser får i meg lite næringsrik mat. Å jeg vet at det er mye som kan gå galt med helsa, ikke født i går. men i følge prøvene jeg tatt, senest i fjor så er det ingenting galt og har heller ingen mangler. Mange ting som ikke vises på prøver, prøver kan også være feil. Hvis du har problemer med å sovne anbefaler jeg å spørre legen om å få prøve circadin (melatonin), det har hjulpet meg masse, og kan hjelpe deg. Det har vært noen oppslag nylig om at dette ikke er bra at de gir så mye av, men det er relativt harmløst og selges uten presept i for eks. USA. Problemet er ikke at det tar lang tid før jeg sovner, greia er at jeg våknet x antall ganger i løpet av natta. Ikke alltid jeg sovner igjen like fort da. De har tatt de samme testene flere ganger, samt at jeg har lest meg opp på nett, via tidligere skolegang osv. Jeg har ingen mangler. Å nå var det heller ikke overvekt og andre helseproblemer som er tema heller, men min vedvarende kåthet å hva jeg skal gjøre med den. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Enten får du utforske deg selv på nye områder som du ikke har testa på egenhånd, eller så får du bli kjent med nye mannfolk og skulle du havne i senga med disse, så får du la de få tilfredstille deg først, så kan du gjengjelde, eventuelt 69. Hvis du er tilfreds med behandlinga, så kan du jo spørre om dere kan bli fuckbuddys. Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Enten får du utforske deg selv på nye områder som du ikke har testa på egenhånd, eller så får du bli kjent med nye mannfolk og skulle du havne i senga med disse, så får du la de få tilfredstille deg først, så kan du gjengjelde, eventuelt 69. Hvis du er tilfreds med behandlinga, så kan du jo spørre om dere kan bli fuckbuddys. Syns jeg har utforsket meg selv en god del, på ulike områder og prøvd litt forskjellig. Uten at det egentlig har hjulpet. Hjelper lite å la de tilfredsstille meg først når de likevel ikke hører etter på hva jeg liker og ikke liker o.l. Slik det står i tråden også, så vil jeg helst unngå å havne i senga med noen igjen, selv om jeg er litt redd for at jeg må krype til korset. Da må jeg begynne på p-piller igjen, for sluttet med de for kort stund siden. Å skulle jeg havne til sengs med noen, blir ikke det før jeg får flytta fra her jeg bor nå. Så kanskje til høsten. Om jeg holder så lenge. hehe Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Enten får du utforske deg selv på nye områder som du ikke har testa på egenhånd, eller så får du bli kjent med nye mannfolk og skulle du havne i senga med disse, så får du la de få tilfredstille deg først, så kan du gjengjelde, eventuelt 69. Hvis du er tilfreds med behandlinga, så kan du jo spørre om dere kan bli fuckbuddys. Syns jeg har utforsket meg selv en god del, på ulike områder og prøvd litt forskjellig. Uten at det egentlig har hjulpet. Hjelper lite å la de tilfredsstille meg først når de likevel ikke hører etter på hva jeg liker og ikke liker o.l. Slik det står i tråden også, så vil jeg helst unngå å havne i senga med noen igjen, selv om jeg er litt redd for at jeg må krype til korset. Da må jeg begynne på p-piller igjen, for sluttet med de for kort stund siden. Å skulle jeg havne til sengs med noen, blir ikke det før jeg får flytta fra her jeg bor nå. Så kanskje til høsten. Om jeg holder så lenge. hehe Har du utforska g-punktet ditt ? hvis ikke, så har du noe gøy å leke med Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Overvekten kan du da alltids gjøre noe med? Bra for helsa, bra for sexlivet. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Tar du legemidler med bivirkning: vektøkning? Hvor mange kalorier inntar du iløpet av en normal uke? (tell dem). Tar ingen legemidler som gir vektøkning. Jeg spiser nesten ikke mat lengre, pga. mangel på matlyst. Dette har foregått i mange år, gikk sånn halvveis greit da jeg gikk på dietter osv. Men hvor mange kalorier, helt eksakt. Har du tatt blodprøver på alt det vanlige å sjekke, da kanskje spesielt stoffskifte? Teller ikke kalorier da jeg nesten ikke spiser. Tatt alle de vanlige prøvene, samt både urin og avføringsprøver. Pluss en del andre jeg ikke vet hva er. Satt å tenkte: Når man ikkje et over lengre perioder går kroppen inn i ein fase (husker ikkje navnet her og nå) der man lagrer det man eventuelt tar inn som fett (spiste 1 gang for dagen, av og til 2, gjekk opp 5-10 KG på "rimelig" kort tid, var ikkje noe gale med maten eg spiste). Kort tid tenker eg ca 1 og ein halv månede til 2. Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Enten får du utforske deg selv på nye områder som du ikke har testa på egenhånd, eller så får du bli kjent med nye mannfolk og skulle du havne i senga med disse, så får du la de få tilfredstille deg først, så kan du gjengjelde, eventuelt 69. Hvis du er tilfreds med behandlinga, så kan du jo spørre om dere kan bli fuckbuddys. Syns jeg har utforsket meg selv en god del, på ulike områder og prøvd litt forskjellig. Uten at det egentlig har hjulpet. Hjelper lite å la de tilfredsstille meg først når de likevel ikke hører etter på hva jeg liker og ikke liker o.l. Slik det står i tråden også, så vil jeg helst unngå å havne i senga med noen igjen, selv om jeg er litt redd for at jeg må krype til korset. Da må jeg begynne på p-piller igjen, for sluttet med de for kort stund siden. Å skulle jeg havne til sengs med noen, blir ikke det før jeg får flytta fra her jeg bor nå. Så kanskje til høsten. Om jeg holder så lenge. hehe Har du utforska g-punktet ditt ? hvis ikke, så har du noe gøy å leke med Nei, det har jeg ikke gjort. Men utenom det så har jeg utforsket og prøvd mye. Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Overvekten kan du da alltids gjøre noe med? Bra for helsa, bra for sexlivet. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Tar du legemidler med bivirkning: vektøkning? Hvor mange kalorier inntar du iløpet av en normal uke? (tell dem). Tar ingen legemidler som gir vektøkning. Jeg spiser nesten ikke mat lengre, pga. mangel på matlyst. Dette har foregått i mange år, gikk sånn halvveis greit da jeg gikk på dietter osv. Men hvor mange kalorier, helt eksakt. Har du tatt blodprøver på alt det vanlige å sjekke, da kanskje spesielt stoffskifte? Teller ikke kalorier da jeg nesten ikke spiser. Tatt alle de vanlige prøvene, samt både urin og avføringsprøver. Pluss en del andre jeg ikke vet hva er. Satt å tenkte: Når man ikkje et over lengre perioder går kroppen inn i ein fase (husker ikkje navnet her og nå) der man lagrer det man eventuelt tar inn som fett (spiste 1 gang for dagen, av og til 2, gjekk opp 5-10 KG på "rimelig" kort tid, var ikkje noe gale med maten eg spiste). Kort tid tenker eg ca 1 og ein halv månede til 2. Har hatt det slik siden 9.klasse, men har ikke gått opp så alt for mye likevel med tanke på hvor lite jeg spiser osv. Noe har det jo så klart blitt, men ikke så mye som man kanskje forventer. Men når man da spiser regelmessig å man holder på med det en god stund, skulle det jo uansett ha gjort utslag, noe det ikke gjør. Og som jeg nevnte i et annen svar, nå er det ikke vekta som er spørsmålet mitt heller - selv om jeg nevnte det i ett eneste svar. Å da skal liksom alle henge seg opp i det. Litt irriterende når det ikke er spørsmålet mitt, selv om det er koselig at folk svarer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Det finnes noen medisinske tilstander som gjør at man ikke klarer å gå ned i vekt på vanlig måte. Disse er fullt mulig å oppdage og gi behandling for slik at stoffskiftet igjen oppfører seg normalt. I fravær av disse, er det nok dessverre kun en ting som gjelder, og det er kalorier inn vs. kalorier ut. Går man ikke ned i vekt (eller går opp), så spiser man så mange kalorier som man bruker (eller mer). Dette er ikke ment som en kritikk, jeg bare informerer deg om at det ikke er håpløst, og at det definitivt er langt mer du får gjort. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg har prøvd store deler av livet uten at det har fungert, fulgt alle opplegg slik jeg har fått beskjed om. Vart over tid, fult dietter eller vanlig kosthold, vært i aktivitet osv. Ingenting har fungert slik jeg og legene trodde. Finner heller ingenting ut på blodprøver eller andre typer prøver. vi klør oss i hodet og skjønner absolutt ingenting. Så jeg har prøvd, men når det ikke fungerer er det ikke stort mer man får gjort. Det finnes noen medisinske tilstander som gjør at man ikke klarer å gå ned i vekt på vanlig måte. Disse er fullt mulig å oppdage og gi behandling for slik at stoffskiftet igjen oppfører seg normalt. I fravær av disse, er det nok dessverre kun en ting som gjelder, og det er kalorier inn vs. kalorier ut. Går man ikke ned i vekt (eller går opp), så spiser man så mange kalorier som man bruker (eller mer). Dette er ikke ment som en kritikk, jeg bare informerer deg om at det ikke er håpløst, og at det definitivt er langt mer du får gjort. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Vært innom alt slikt. Flere ganger. Å igjen, er det ikke dette denne tråden handler om. Skjønner ikke at folk må henge seg opp i akkurat vekta bare pga. jeg nevnte det en gang i en kommentar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Vært innom alt slikt. Flere ganger. Å igjen, er det ikke dette denne tråden handler om. Skjønner ikke at folk må henge seg opp i akkurat vekta bare pga. jeg nevnte det en gang i en kommentar. Fordi du oppga vekten din som en av hindringene du har i mellom deg og ditt mål (du er kåt, men vekten din gjør at ditt utvalg av sexpartnere er smalere enn hva det kunne ha vært). Da er det betimelig å påpeke at dette er mulig å gjøre noe med. Spiller ingen rolle om du har prøvd 100 ting, du har bare enda ikke gjort den ene tingen som fungerer. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Lenke til kommentar
jenta89 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Vært innom alt slikt. Flere ganger. Å igjen, er det ikke dette denne tråden handler om. Skjønner ikke at folk må henge seg opp i akkurat vekta bare pga. jeg nevnte det en gang i en kommentar. Fordi du oppga vekten din som en av hindringene du har i mellom deg og ditt mål (du er kåt, men vekten din gjør at ditt utvalg av sexpartnere er smalere enn hva det kunne ha vært). Da er det betimelig å påpeke at dette er mulig å gjøre noe med. Spiller ingen rolle om du har prøvd 100 ting, du har bare enda ikke gjort den ene tingen som fungerer. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Jeg har flere å velge i, sånn egentlig - men pga. ting som har skjedd er de likevel ikke et alternativ. En ting å påpeke det en gang, men alle trenger ikke å påpeke det hele tiden. Er snart ikke mer jeg kan prøve virker det som. Operasjon får jeg ikke pga. en sykdom jeg kan arve fra mamma. Å vekta er ingen problem når jeg først får sex. Så istedenfor å mase videre om vekta, heller gi meg råd eller bare slutt å svar Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Tja, du kan jo fikse biffen på egen hånd. Hva er det som virkelig tenner deg? Smør deg inn med olje, bruk en svær buttplug, fest en vibrator på klitten og bind deg selv fast i senga med en release-mekanisme på en halvtime? Jeg bare kaster ut forslag her. Anonymous poster hash: 7c86a...d9e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg