Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vedvarende kåthet

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 26 år som er mer eller mindre konstant kåt. Ingen sykdommer, annet enn psykiske lidelser. Å onanere selv har minimal virkning. Sex har jeg ikke hatt på 2,5 år etter eget valg da jeg omtrent fikk sexskrekk av egne valg. Problemet nå er at jeg alltid er kåt og vil stå for valget mitt om å ikke ha sex. Er det noe jeg kan prøve? Nye sexleketøy? Noe som helst? Eller må jeg krype tim korset å ha sex igjen?

Dette virker sikkert som en useriøs tråd for mange, men ikke for meg. Denne vedvarende kåtheten begynner å gå meg seriøst på nervene. Hjelp? Noen?

Anonymous poster hash: a81c8...c2d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

hvorfor skal du ikke ha sex? du har jo rett til å utøve din egen sexualitet. kjør på, få deg en fuck buddie eller kjæreste.

Lenke til kommentar

Det er helt vanlig å være ekstra "på hugget" i enkelte perioder, men hvis dine drifter påvirker din dømmekraft (du nevner noe om dårlige valg i fortiden som skremte deg) eller blir en lidelse for deg i hverdagen, så bør du oppsøke hjelp. Det er mange som ikke har et aktivt sexliv med andre partnere, men det driver dem ikke til vanvidd i den grad du beskriver.

Du sier jo selv at det ikke hjelper å "lindre" dette behovet på egenhånd, så da spørs det om det faktisk vil hjelpe å ha sex eller ty til sexleketøy. Det kan likevel være verdt et forsøk å investere i en et hjelpemiddel av ymse slag, men hvis du opplever at du ikke klarer å roe ned kroppen din på egenhånd, så kan det være lurt å finne årsaken til denne plagsomme trangen. Det vil være synd hvis du må drive å brannslukke en drift som gnager konstant i kroppen, spesielt hvis du må gjøre noe du selv ikke vil. 

Kanskje du først og fremst burde få tatt noen blodprøver? Tenker da spesielt på hormonbalansen i kroppen din.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

hvorfor skal du ikke ha sex? du har jo rett til å utøve din egen sexualitet. kjør på, få deg en fuck buddie eller kjæreste.

Jeg har valgt å ikke ha sex pga. tidligere erfaringer. Både pga. hvem jeg har hatt sex med og at de jeg har rotet meg borti ikke har respektert hva jeg har fortalt de. Jeg skal tilfredsstille de, men de skal liksom ikke gjøre det samme for meg.

Lenke til kommentar

Det er helt vanlig å være ekstra "på hugget" i enkelte perioder, men hvis dine drifter påvirker din dømmekraft (du nevner noe om dårlige valg i fortiden som skremte deg) eller blir en lidelse for deg i hverdagen, så bør du oppsøke hjelp. Det er mange som ikke har et aktivt sexliv med andre partnere, men det driver dem ikke til vanvidd i den grad du beskriver.

Du sier jo selv at det ikke hjelper å "lindre" dette behovet på egenhånd, så da spørs det om det faktisk vil hjelpe å ha sex eller ty til sexleketøy. Det kan likevel være verdt et forsøk å investere i en et hjelpemiddel av ymse slag, men hvis du opplever at du ikke klarer å roe ned kroppen din på egenhånd, så kan det være lurt å finne årsaken til denne plagsomme trangen. Det vil være synd hvis du må drive å brannslukke en drift som gnager konstant i kroppen, spesielt hvis du må gjøre noe du selv ikke vil. 

Kanskje du først og fremst burde få tatt noen blodprøver? Tenker da spesielt på hormonbalansen i kroppen din.

De dårlige valgene går bare ut på at det er personer jeg ikke burde ha rotet meg borti av ulike grunner. Samt jeg alltid på tilfredsstille de, men ikke de meg. Får heller ingen respekt. Bare dritt tilbake. Og de lidelsene jeg har, de psykiske, har jeg hatt lenge før jeg ble seksuelt aktiv.  Har tatt ulike prøver, de har ikke funnet noe galt. Mulig jeg bare rett og slett trenger et realt knull, selv om jeg har sagt til meg selv at jeg ikke vil pga. hvordan jeg har blitt behandlet tidligere. Leketøy har heller ingen effekt, annet enn der å da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg har valgt å ikke ha sex pga. tidligere erfaringer. Både pga. hvem jeg har hatt sex med og at de jeg har rotet meg borti ikke har respektert hva jeg har fortalt de. Jeg skal tilfredsstille de, men de skal liksom ikke gjøre det samme for meg.
Det høres jo ikke noe bra ut, men synes ikke det er en grunn til å slutte med sex, du må bare finne en som er på samme nivå som deg. Som gjør det du vil og som du kan gjøre som du vil. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare prøvd mer til du finner den rette sexpartner

Vær mer egoistisk og sett krav så ordner det seg.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Det høres jo ikke noe bra ut, men synes ikke det er en grunn til å slutte med sex, du må bare finne en som er på samme nivå som deg. Som gjør det du vil og som du kan gjøre som du vil. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare prøvd mer til du finner den rette sexpartner

Er jo det som er mest vanlig å gjøre, men føler jeg har fått litt nok av disse karene som lover ditten og datten men når alt kommer til alt vil de bare få fitte and Thats it liksom. Finner liksom ingen bra kar. Ikke som mange som er interessert i meg heller da så.

Lenke til kommentar

Hang in there - du vil helt sikkert få et tilbud eller to her inne. :)

Sørg bare for at du blir antastet av noen som er enig i at sex skal være felles nytelse og ikke en egoistisk 5-minutters seanse.

Det kan hende at jeg gjør, men samtidig er jeg ikke ei jente de fleste mannfolk liker.

Virker ikke som om jeg finner de karene :hm: Finner bare de 2-5 minutters opplegget. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Er jo det som er mest vanlig å gjøre, men føler jeg har fått litt nok av disse karene som lover ditten og datten men når alt kommer til alt vil de bare få fitte and Thats it liksom. Finner liksom ingen bra kar. Ikke som mange som er interessert i meg heller da så.

Nå vet ikke jeg hvor mye du har prøvd eller hatt sex med, men ting tar tid og man må gjennom en del dritt før man finner gullstaken.

Men hvis du vil ha noe mer en å få et bra ligg (noe som skjer over tid og øving) så må du finne deg kjæreste som for deg mer enn sex

Lenke til kommentar

Sørg bare for at du blir antastet av noen som er enig i at sex skal være felles nytelse og ikke en egoistisk 5-minutters seanse.

Det kan hende at jeg gjør, men samtidig er jeg ikke ei jente de fleste mannfolk liker.

Virker ikke som om jeg finner de karene :hm: Finner bare de 2-5 minutters opplegget. :hm:

Kvar leiter du? På byen ein lørdagskveld kan ein kanskje ikkje forvente all verdens.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvor mye du har prøvd eller hatt sex med, men ting tar tid og man må gjennom en del dritt før man finner gullstaken.

Men hvis du vil ha noe mer en å få et bra ligg (noe som skjer over tid og øving) så må du finne deg kjæreste som for deg mer enn sex

Skal ikke skryte på meg en hel del altså, langt ifra, men likevel nok til å vite hva som er bra og ikke. Samt hva jeg vil, hva jeg vil prøve, hva jeg vil prøve mer av osv. Har ikke hatt så mye hell der, for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Du velger jo selv hvem du inviterer inn under dyna. Hvis de du normalt sett velger ikke har noe futt i seg, hva med å velge noe annet?  Hva slags jente er du som mannfolk flest ikke synes er interessant?

Jeg prøver, men vet liksom ikke hva. Å jeg er egentlig forbasket sjenert.

Jeg er ei overvektig jente, å de fleste mannfolk er ikke så glad det etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Du burde prøve mer, det er alt jeg kan si. Tinder og sukker.no er bra for slikt. Kjør på ikke gi opp. Du fortjener også

Lenke til kommentar

Kvar leiter du? På byen ein lørdagskveld kan ein kanskje ikkje forvente all verdens.

Jeg leter mellom folk jeg kjenner fra før, blir introdusert til o.l. Aldri gått på byen for å finne meg et ligg faktisk.

Lenke til kommentar

Siden du har erfaring, skjønner du at det finnes noen for oss alle. Man må bare lete litt, og kanskje se an personen før man hopper til køys. Men klart, det er kanskje en liten tålmodighetsprøve for deg om du er kåt hele tiden.

Lenke til kommentar

Siden du har erfaring, skjønner du at det finnes noen for oss alle. Man må bare lete litt, og kanskje se an personen før man hopper til køys. Men klart, det er kanskje en liten tålmodighetsprøve for deg om du er kåt hele tiden.

Har ikke funnet noen for meg jeg, og vet egentlig ikke om jeg har trodd på at det finnes noen for alle der ute heller egentlig. =/

På sett og vis er det tålmodighetsprøve.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...