Gå til innhold

Double monk straps til 17. Mai, forslag?


Anbefalte innlegg

Da har jeg ventet alt for lenge med å skaffe sko til 17. mai men et er vel ikke helt for sent enda.

 

Jeg ser etter et par double monk straps i en mørkere brunfarge som ikke koster for mye(vet dette kan bli vanskelig). Jeg har en mørk navy blå dress men vet ikke om det vil se noe bra ut med en lysere brunfarge? Eventuelt er det mulig å farge et lysere par mørkere med en type olje elns?

 

Har sett på disse fra zara i semsket skinn men vet ikke hvordan de hadde sett ut i virkeligheten og sålen er veldig liten/nesten gjemt under skoen.

http://www.zara.com/no/no/herre/shoes/sko/semsket-skinnsko-med-spenner-c358060p2577523.html

 

Har også sett på disse fra TGA da de i mørkere farge er utsolgt. 

http://www.miinto.no/p-490959-tga

 

Bonus: Drømmeskoene fra Meermin  :love:

https://meermin.es/articulo.php?idArt=2338#

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke gå for et par i god kvalitet slik som de fra Meermin? I lengden er det nok definitivt verdt det.

Du kan også sjekke ut f.eks Loake Cannon, dog enda dyrere en de fra Meermin.

 

Tar du godt vare på skoene kan du heller se på det som en "investering", da du kan eie disse i svært mange år.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke gå for et par i god kvalitet slik som de fra Meermin? I lengden er det nok definitivt verdt det.

Du kan også sjekke ut f.eks Loake Cannon, dog enda dyrere en de fra Meermin.

 

Tar du godt vare på skoene kan du heller se på det som en "investering", da du kan eie disse i svært mange år.

Kan ikke helt forestille meg at de skal komme fram innen 17. mai? 3-5 dager levering + at de må gjennom tollen.

Lenke til kommentar

Hvis leveringstiden er på under 5 dager bør de være her i tid før 17. Mai. Så lenge det ikke er noe kluss med dokumentasjon er varer sjeldent innom tollen i mer en 1-2 dager etter min erfaring.

Hmm tror faktisk jeg skal gjøre det da, ingen sko jeg finner i norge kan måle seg med de!

Lenke til kommentar

Hvis Meermin har de på lager går det vel bra, men har opplevd at de kan være veldig trege... Hvis du finner noen på Herringshoes har du de derimot garantert til 17. mai. Har aldri opplevd mer enn 2 dagers leveringstid derfra.

Herringshoes hadde noen veldig fine, inkluderer prisene MVA?

Lenke til kommentar

Herring er veldig bra, og med svært god leveringstid som nevnt. Prisene er ikke inkludert MVA og gebyrer.

Du kan også sjekke ut Pediwear.co.uk som jeg har god erfaring med. Mye av det samme utvalget.

Da blir nok prisene litt stive dessverre. Jeg klarer heller ikke å få meg selv til å kjøpe noe 1200 kroners greier etter å ha siklet over dyrere sko lenge nok så må nok bare bli Meermin, krysser fingrene for at de kommer fram i tide  :grin2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...