hjelpmeghahahaha Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Hei. Jeg lurte på om noen som er flinke i spansk kunne se om dette er riktig oversatt. Jeg brukte litt oversetter på nett, men også mye ved å slå opp ord ogsånn.Her er teksten på norsk:Jeg har valgt en avisartikkel som jeg syntes virket merkelig, men samtidig veldig spennende. Artikkelen hadde navnet "brukte pizza hut som nødnummer". 4 mai mottok pizza hut i USA en bestilling fra en kunde. De ansatte reagerte raskt når de så den hemmilige beskjeden. Mellom bestillingen sto det "hjelp meg, politi og gissel". Hun som bestilte pizza pleide å bestille pizza derfra. De ansatte kjente igjen adressen og ringte politiet. Polititet rykket ut til adressen og møtte hun som hadde bestilt pizzaen på døren. Hun holdt sitt yngste barn på armen. Så forklarte hun at de to andre barna hennes satt i stuen sammen med kjæresten hennes og at han hadde kniv. Heldigvis greide politiet å overtale kjæresten, som de tror var høy på metamfetamin, til å forlate huset fredelig. Verken barna eller moren ble skadet.Eieren av restauranten fortalte at han aldri hadde opplevd noe lignende. Politiet sier at de er imponert over det hun gjorde og at hun klarte det uten at kjæresten visste noe.Her er den på spansk:Yo he optado por un artículo de periódico que me pareció que parecía extraño, pero muy intrigante. El artículo tenía la "pizza hut utilizado como emergencia" nombre. 04 de mayo recibió pizza hut en los Estados Unidos un pedido de un cliente. El personal respondió rápidamente cuando vieron el Hemmi modesto. Entre reserva que dijo "yo, la policía y los rehenes ayudar". Ella pedimos pizza utilizado para pedir una pizza desde allí. El personal reconoce la dirección y llamó a la policía. Polititet que logró abordar y se encontró con que había ordenado la pizza en la puerta. Ella sostuvo su hijo menor en el brazo. Luego explicó que los otros dos hijos de ella sentada en la sala de estar, junto con su novio y que él tenía un cuchillo. Por suerte la policía logró persuadir a su novia, que creen fue alta en metanfetamina, salir de la casa en paz. Ni los niños ni a la madre resultó herido.El dueño del restaurante me dijo que nunca había experimentado nada igual. La policía dice que están impresionados con lo que hizo y lo hizo sin novia sabía nada.Takk:) ## topic oppdatert av ilpostino ## Endret 8. mai 2015 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå