Gå til innhold

Kantete

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Hærlig abstrakt og knall i fargen. Kreativt og flott perspektiv. Enig med Jan R ang. sprekken. Bryter i alt det stramme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komposisjon , fine farger og bruk av linjer.

En fargemessig vitamininnsprøytning.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Fit utsnitt og komp med gode linjer som holder seg unna hjørnene og skaper god spenning i bildet.

Kanskje kunne du gått ned på lyset på de tre trekantene på oversiden av stolpene og da spesielt den ytterst mot venstre ramme for å få et bedre skille mot det store hvite rektangelet. Det ville nok bli litt søkt å bare mørke ned sistnevnte så derfor foreslo jeg alle tre.

Roar

Lenke til kommentar

..

Tusen takk Jan. Det er faktisk et tak som jeg har vendt 90* mot høyre, syntes det forsterket den abstrakte opplevelsen. Bra du så sprekken . Jeg ser nå i ettertid at den skulle vært forsterket litt :) 

..

Takker Pentaxen! Abstrakt og geometrisk er min store lidenskap etter gatefoto.

..

Tusen takk for positiv tilbakemelding Ragnar :)

Takk Erik for at du likte det :)

..

Hei, Alec. Ikke sant, følte det var et lite behov for et lite fargesprakende og energisk bilde. Bra du likte det!

..

Det skulle man nesten tro, men det er det ikke. De er dog fra samme land, Tyskland, som jeg var på studietur nå for et par uker siden. De fleste bildene jeg har lastet opp den siste tiden er derfra. Bra du likte sprekken! Det er ofte de små 'avvikene' som gjør susen :)

..

Tusen takk for nok en konstruktiv kommentar Ragnar. Det setter jeg stor pris på! Nå får jeg nesten sette av litt tid i helgen til å sette i gang de forbedringforslagene du foreslår :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...