Jod-R Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Kjørende tog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, Jan-Roger. Uvanlig kameravinkel og -plassering, og et svært bra bilde, etter min oppfatning ! Skarphet, farger og lys er bra, og kamerainnstillingene er glimrende for å få fram bevegelsen i toget ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Dødsstilig bilde! Dramatisk vinkel og flott komp. Tøft at toget dekker så stor del av bildeflaten. Må si du står rimelig nær, tuta det på deg? 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, Jan-Roger. Uvanlig kameravinkel og -plassering, og et svært bra bilde, etter min oppfatning ! Skarphet, farger og lys er bra, og kamerainnstillingene er glimrende for å få fram bevegelsen i toget ! M v h Albert. Takker Dødsstilig bilde! Dramatisk vinkel og flott komp. Tøft at toget dekker så stor del av bildeflaten. Må si du står rimelig nær, tuta det på deg? Takk, toget stod stille når jeg plasserte meg der og så begynte det å kjøre sakte ifra meg. Så nei, det tuta ikke på meg. Faktisk så var jeg innesperret av toget og kunne ikke komme meg vekk før det hadde kjørt sin vei, derfor jeg rigga meg opp tok noen bilder. Sånn sett ble jeg glad for at jeg ble "fanget" av toget Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Tog hadde jeg aldri gjetta. Tippa en jernbjelke eller noe sånt. men så ser jeg jo skinnestrengene. Hadde du tatt med ørlite mer nede så hadde du fått en streng ut på nedre og en på venstre ramme hvilket ville økt spenningen. Direkte ut i krysset som her blir ofte negativt. Artig bilde med dybdesuuug nå som jeg vet hva det er. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Stilig bilde og flott fotografert med perfekt lukkertid synes jeg! 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Veldig bra. En kan nesten fornemme farten. Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Stilig bilde og flott fotografert med perfekt lukkertid synes jeg! Takker Veldig bra. En kan nesten fornemme farten. Hilsen Rune Takker Tog hadde jeg aldri gjetta. Tippa en jernbjelke eller noe sånt. men så ser jeg jo skinnestrengene. Hadde du tatt med ørlite mer nede så hadde du fått en streng ut på nedre og en på venstre ramme hvilket ville økt spenningen. Direkte ut i krysset som her blir ofte negativt. Artig bilde med dybdesuuug nå som jeg vet hva det er. Roar Hadde ikke tenkt på at det er negativt med en linje ut i hjørnet. Får ta det med videre når jeg tar bilder i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg