Gå til innhold

Hva synes dere om jakken?


Anbefalte innlegg

 

 

 

Er vant til at folk ser litt rart på meg. Fargen rød trekker til seg veldig mye oppmerksomhet, så hvis jeg ikke hadde vært komfortabel med det så hadde jeg ikke gått med den.

Hvordan sveis har du? Sleik?
Hadde sidecut, men det har grodd ut nå og har ikke fått kommet meg til frisør enda. Nå tar jeg håret på sidene bak øra og legger luggen langs pannen og bak øret, liker det mye bedre enn sidecut.

Tenker no slikt no jeg og. Mulig å få se bilde? Du kan bare krysse vekk ansiktet.

 

Hadde gym på skolen i dag så har ikke i hårvoks og sånt nå. Kan poste et i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Er vant til at folk ser litt rart på meg. Fargen rød trekker til seg veldig mye oppmerksomhet, så hvis jeg ikke hadde vært komfortabel med det så hadde jeg ikke gått med den.

Hvordan sveis har du? Sleik?
Hadde sidecut, men det har grodd ut nå og har ikke fått kommet meg til frisør enda. Nå tar jeg håret på sidene bak øra og legger luggen langs pannen og bak øret, liker det mye bedre enn sidecut.
Tenker no slikt no jeg og. Mulig å få se bilde? Du kan bare krysse vekk ansiktet.

Hadde gym på skolen i dag så har ikke i hårvoks og sånt nå. Kan poste et i morgen tidlig.

Tenker å kjøpe Parajumpers som vinterjakke? Tenker om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Parajumpers fungerer dårlig som vinterjakke, spesielt hvis man bor et sted det pleier å bli ganske kaldt. Tenker da på den modellen som er allemannseie - kodak. De er iskalde om vinteren. De har varmere modeller, men de er fremdeles ganske harry. Goose er unødvendig varmt igjen og ikke minst ganske fæl den også. Ta en titt på Uber Function, Morris, Belstaff mfl. Parkas-verdenen er stor.

 

Funfact: Du har klart å genere totalt over 260 svar her og et annet sted på jakt etter vaffeljakke og sko. Jeg tenker nå at stil skal være preget av personlige valg og ønsker, fremfor å presse frem en statistikk på hva et moteforum mener ser best ut. Har du lyst på en pen stil men er redd for at miljøet der du bor ikke liker det, så må du bare kjøre på uansett. Så lenge du bærer det med trygghet, ikke spiller på rikdom og steknivå 9000 så blir du godtatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Så lenge du bærer det med trygghet, ikke spiller på rikdom og steknivå 9000 så blir du godtatt.

 

Men det gjør'n.

 

 

 

Til det siste, altså.

Lenke til kommentar

Det er selvsagt bedre enn å betale fullpris, pass dog på at det er ekte vare du kjøper og ikke fake. Hvis du tenker praktisk så er det som sagt et veldig dårlig kjøp da de ikke holder deg særlig varm. Det kommer selvfølgelig helt an på om du befinner deg mye ute om vinteren eller ikke. Rent trendmessig, noe jeg går ut i fra av at er viktig, så er det et ekstremt dårlig kjøp.

Lenke til kommentar

Det er selvsagt bedre enn å betale fullpris, pass dog på at det er ekte vare du kjøper og ikke fake. Hvis du tenker praktisk så er det som sagt et veldig dårlig kjøp da de ikke holder deg særlig varm. Det kommer selvfølgelig helt an på om du befinner deg mye ute om vinteren eller ikke. Rent trendmessig, noe jeg går ut i fra av at er viktig, så er det et ekstremt dårlig kjøp.

Ok. Så, hva vil du anbefale? Altså trendsmesdig. Rent praktisk er ikke så farlig, bryr meg ikke om hvor varm den er.

Lenke til kommentar

Problemet nå er at det ikke lenger er en veldig definerbar merketrend blant dunjakker til menn, slik som det var når Goose og PJS herjet (det er selvsagt en trend fremdeles, men ikke innenfor det miljøet og stilgruppen du ønsker å bli en del av). Det handler mye mer om å ha stilfull og gjerne dyr jakke som ikke alle andre har, og som passer inn i stilen du har ellers. Moncler er dog det sikreste merket jeg kan tenke meg når det gjelder din situasjon.

Endret av August.
Lenke til kommentar

Problemet nå er at det ikke lenger er en veldig definerbar merketrend blant dunjakker til menn, slik som det var når Goose og PJS herjet (det er selvsagt en trend fremdeles, men ikke innenfor det miljøet og stilgruppen du ønsker å bli en del av). Det handler mye mer om å ha stilfull og gjerne dyr jakke som ikke alle andre har, og som passer inn i stilen du har ellers. Moncler er dog det sikreste merket jeg kan tenke meg når det gjelder din situasjon.

Joa. Men fortsatt blant 17-18-19 åringene er vel PJS og Goose som herjer. Ser fortsatt mange med dem.

Lenke til kommentar

Det er mulig, avhenger veldig av hvor du bor. På bygda er det fremdeles stort, men hvis du nærmer deg 20 årene og studentliv i en by så ville jeg anbefalt å ligge unna. Der utstråler disse jakkene det totalt motsatte av den "rikdommen" som jeg går ut i fra av at du er keen på.

Hvilke jakker er det det går mest i da? Blant 19 årige studenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...