Gå til innhold

Hva synes dere om jakken?


Anbefalte innlegg

 

Nja litt for gammeldags for meg. Hvor gammel er du?

 

Forresten hvor pleier du å kjøpe barbour jakkene dine. På nettet? Isåfall side?

 

Noen fler? ;)

Jeg er 27. Godt mulig jakkene ser gammeldagse ut, jeg kjøper det jeg selv liker og tenker ikke på om andre kommer til å like det eller ei.

 

Kjøpte Lens-jakken i butikk i London, Beaufort kjøpte jeg hos countryattire.com, grei nettbutikk som anbefales.

Hvilke av de tre jeg delte øverst syns du så finest ut da? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Bare å dele hvordan jakker dere har fra nettbutikken/tips ;). Settes pris på.

 

Need a inspiration.

Enkelt og greit:

 

https://www.zalando.no/selected-homme-kape-frakk-dark-grey-melange-se622m00k-c11.html

 

SE622M00K-C11@17.jpg

Haha jeg er 18 år, går ikke med frakk på skolen.

 

Frakk er stilig uansett alder. Lillebroren min på 14 år går med frakk på skolen hele vinteren. jeg er 17 og har selv det øverst på ønskelista til jul.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Bare å dele hvordan jakker dere har fra nettbutikken/tips ;). Settes pris på.

 

Need a inspiration.

Enkelt og greit:

 

https://www.zalando.no/selected-homme-kape-frakk-dark-grey-melange-se622m00k-c11.html

 

SE622M00K-C11@17.jpg

Haha jeg er 18 år, går ikke med frakk på skolen.

Frakk er stilig uansett alder. Lillebroren min på 14 år går med frakk på skolen hele vinteren. jeg er 17 og har selv det øverst på ønskelista til jul.

Åkei.

 

Hva syns du om denne jakken som jeg kjøpte isted? http://www.careofcarl.no/no/artiklar/barbour-heritage-dept-b-beacon-sports-quilt-jacket-navy.html

Lenke til kommentar

Likte fasongen. Men synes vatterte jakker som glinser i stoffet er utrolig stygt.

Jeg har selv en matt rød vattert jakke som jeg synes er utrolig stilig.

Hvordan rød jakke da? Link?

 

Og det er ikke variert jakke, er vaffeljakke.

Endret av Leo21
Lenke til kommentar

 

Er vant til at folk ser litt rart på meg. Fargen rød trekker til seg veldig mye oppmerksomhet, så hvis jeg ikke hadde vært komfortabel med det så hadde jeg ikke gått med den.

Hvordan sveis har du? Sleik?

 

Hadde sidecut, men det har grodd ut nå og har ikke fått kommet meg til frisør enda. Nå tar jeg håret på sidene bak øra og legger luggen langs pannen og bak øret, liker det mye bedre enn sidecut.

Lenke til kommentar

 

 

 

Er vant til at folk ser litt rart på meg. Fargen rød trekker til seg veldig mye oppmerksomhet, så hvis jeg ikke hadde vært komfortabel med det så hadde jeg ikke gått med den.

Hvordan sveis har du? Sleik?

Hadde sidecut, men det har grodd ut nå og har ikke fått kommet meg til frisør enda. Nå tar jeg håret på sidene bak øra og legger luggen langs pannen og bak øret, liker det mye bedre enn sidecut.

Tenker no slikt no jeg og. Mulig å få se bilde? Du kan bare krysse vekk ansiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...